וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ההלוויה תצא מקרית אליעזר"

רומן רוזנבלט

8.2.2007 / 18:26

האוהדים הירוקים יניפו מודעות אבל על "פטירת הכבוד", במחאה על מצב הקבוצה: "אנו רוצים שהקבוצה תחזור לשחק כדורגל התקפי"

זה שבועות רבים שמערכת היחסים בין אוהדי מכבי חיפה לבין הקבוצה נמצאים בהידרדרות מתמשכת, שמתבטאת הן בכמות המועטות של הקהל שמגיע והן בתגובות שלו תוך כדי ולאחר משחקי הקבוצה.

השיא הגיע בהפסד מול בית"ר ירושלים, כשמספר לא קטן של אוהדים זרקו חפצים לעבר המאמן רוני לוי בסיום המשחק. בחיפה מדברים על כפיות הטובה של אותם אוהדים, אשר זכו לחוות שלוש אליפויות בשנים האחרונות והעונה מביעים אדישות. לקראת המשחק בשבת מול הפועל פ"ת התארגנה קבוצת אוהדים כדי להפגין את כאבם במשחק הקרוב. אותם אוהדים מתכוונים להגיע למשחק עם מודעות אבל שעליהן יצוין: "בצער רב וביגון קודר, אנו מודיעים על פטירתו בטרם עת של הכבוד, ההלוויה תצא מקרית אליעזר".

אותם אוהדים גם מתכוונים להעביר את המסר למאמן הקבוצה רוני לוי, כדי לעזור לו לדברן את שחקניו. אחד מיוזמי המחאה מסביר: "קודם כל, חשוב לי להדגיש כי המודעות האלה לא נעשו כדי לפגוע בשחקני הקבוצה ולדכא אותם יותר, אלא רק מתוך הכאב שלנו כאוהדים והאהבה לקבוצה ובמטרה לדרבן אותם, להעיר את שחקני הקבוצה. יתרה מזאת, אנחנו לא נבליט את המודעות האלה מלכתחילה, אלא רק במידה שנראה שהזלזול בנו כאוהדים נמשך גם במשחק מול הפועל פ"ת".

"זה לא סוד שביציע ג' ישנו פילוג בין מחנות אוהדים", אומר האוהד, "יש לא מעט אוהדים ותיקים שעברו מהיציע כי הם לא מזדהים עם הפעילות ואופן העידוד של הקופים הירוקים, שחושבים שצריך לעודד בכל מצב. לדעתנו, צריך לדעת גם מתי לזעזע את הקבוצה כדי לגרום לשינוי. אני מדבר בשם לא מעט אוהדים שלא ישנים בחודש האחרון, מאחרים לעבודות שלהם, חזרו לעשן ועוד. הצעד הזה נעשה כדי להראות שאכפת לנו מהקבוצה".

"לאחרונה כל הזמן טוענים שאנחנו קהל מפונק, כפוי טובה", אומרים מיציע ג', "הם לא מבינים אותנו נכון, אנחנו מלכתחילה לא טוענים שאנחנו רוצים אליפות בכל מחיר, אנחנו רוצים שהקבוצה תחזור לשחק כדורגל התקפי ותחזיר את הכבוד שלה. מבחינתו לסיים במקום 9-10 אבל לשחק בכבוד".

הרעיון המקורי של אותם אוהדים היה קיצוני עוד יותר. המטרה הייתה להגיע למשחק עם ארון קבורה עליו רשום "הכבוד 2006/2007", אבל הוחלט לרדת מהעניין בגלל החשש שהיוזמה לא תובן כהלכה.

התקשורת הרוסית: וולדיקווקאז מוכנה לחיפה

בעוד פחות משבוע ייערך המשחק הראשון בין צסק"א מוסקבה למכבי חיפה בשלב 1/16 של גביע אופ"א בוולדיקווקאז. עבודות השדרוג באיצטדיון "ספרטק", שבו ייערך המשחק, הסתיימו, ותכולת המתקן ביום המשחק תהיה 25 אלף מקומות. למשחק נמכרו כבר כ-9,000 כרטיסים. אוהדי חיפה, שצפויים להתמקם ביציע המערבי, צפויים ליהנות ממזג אוויר חורפי של בין 4 ל-6 מעלות.

עדכון ראשון: 8.2, שעה 12:49
עדכון אחרון: 8.2, שעה 18:26

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully