וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני צופה לכדורגל הישראלי עתיד ורוד"

לי בוץ ורומן רוזנבלט

7.2.2007 / 20:41

קשטן היה מרוצה מהשתלבות הצעירים אחרי ה-1:1 מול אוקראינה: "אם תהיה סבלנות, יגיעו התוצאות". בלוחין: "ישראל לא עשתה הרבה"

ברני ארדוב

צילום ועריכה: דרור פיקלני

נבחרת ישראל סיימה היום (רביעי) את משחק הידידות מול אוקראינה בתיקו 1:1, והתגובות, כצפוי, מעורבות. מצד אחד אפשר להיות מרוצים מהמחצית הראשונה ומהשתלבותם של הצעירים, ומצד שני יש הרבה מקום לדאגה מהיכולת הפושרת במחצית השנייה, יכולת שלא תספיק מול אנגליה.

"אני מאמין בדור הצעיר"

מאמן הנבחרת, דרור קשטן, אמר בסיום: "אפשר לחלק את המשחק לשתי מחציות. בראשונה הייתי מאוד מרוצה, ובה גם הבקענו שער מרהיב ביופיו. יזמנו, הגענו למצבים, והשגנו 8 או 9 בעיטות קרן. במחצית השנייה הייתה קצת ירידה. יכול להיות שזו עייפות מסוימת, אבל מבחינה טקטית עמדנו טוב על המגרש, והאוקראינים לא הגיעו להזדמנויות".

קשטן התלונן גם על השיפוט. "זו הייתה החלטה שגויה של השופט, הפאול היה מחוץ לרחבה", אמר קשטן, "זה נכון שבמחצית השנייה לא הגענו להזדמנות ממשית, אבל יכולנו לראות שוויון בכוחות בין שתי הנבחרות, וזה סביר יחסית למשחק אימון".

"ניסינו לשתף הרבה שחקנים צעירים בהופעת בכורה, וכשאתה משלב שלושה שחקנים צעירים, שזה הרבה בקבוצת כדורגל - יש בזה סיפוק", סיפר המאמן, "אני מאמין בדור הצעיר. אם תהיה לנו הסבלנות, ואנחנו מתכוונים להמשיך בתהליך הזה, אני מאמין שהתוצאות גם יגיעו. אומנם הייתה להם התרגשות בפתיחה, אבל נראה היה שהם השתלבו היטב וניצלו את ההזדמנות. לאורך כל הקריירה שלי אני לוקח סיכונים, ותמיד צעירים שולבו וקיבלו הזדמנויות בקבוצות שלי. כך אעשה גם בנבחרת".

"מכניסתי לתפקיד זימנתי שחקנים צעירים, ששולבו בכל המשחקים", סיכם קשטן, "בן שושן וטוטו תמוז הם רק חלק מהתהליך. אני צופה לכדורגל הישראלי עתיד ורוד עם הצעירים האלה".

אוואט: "עשינו משחק יוצא מן הכלל"

בן סהר התרגש בסיום מהופעת הבכורה שלו. "היה מדהים", אמר סהר, "בהתחלה התרגשתי מאוד. אחרי הכל, זה משחק ראשון עבורי בנבחרת הבוגרת, הקהל מאוד הלהיב אותי. אני בטוח שאני יכול לתרום יותר, למרות שהיה לי משחק בסדר. הוותיקים עזרו לי מאוד בהתאקלמות".

דודו אוואט, שנתן עוד משחק שקט בין הקורות: "היה משחק מצוין. הנבחרת רצה, עבדה קשה, והגענו למצבים. פחות הייתה חשובה לנו התוצאה. המערכת עבדה טוב, וזה היה מבחן חיובי עבורנו. עשינו משחק יוצא מהכלל. אני שמח על היחס שבו השחקנים התייחסו למשחק הזה, לקחנו את זה מאוד ברצינות, למרות ששיחקנו מול מעט קהל. אני מרוצה מהיכולת הטקטית ומהעמידה על המגרש. רק חבל שעד שעצרתי כבר פנדל, הוא נכנס בכל זאת".

הקפטן יוסי בניון אמר בסיום: "אחרי המשחק הקודם מול קרואטיה, רצינו להחזיר את הכבוד ואת הביטחון. במחצית הראשונה לחצנו, הנענו כדור, לא נתנו להם לפתח משחק. במחצית השנייה התעייפנו, אבל אפשר לקחת הרבה דברים חיוביים. אני הרגשתי מצוין מהשינויים. במשחק הבא אנחנו בלי קולאוטי ועידן טל, כך שהיינו צריכים לתת הזדמנות לצעירים".

"סהר עשה דברים יפים, בנאדו היה טוב בקישור", סיכם בניון, "אבל אנגליה היא נבחרת ברמה הרבה יותר טובה, הדבר היחיד שדומה הוא הפיזיות של הקבוצות. אני לא מתרגש מהביקורות. ככה זה התקשורת - ניצחון ואנחנו ביורו, הפסד אנחנו בחוץ. לא צריך להתלהב יותר מדי".

בלוחין: "ישראל לא עשתה הרבה"

מאמן נבחרת אוקראינה, אולג בלוחין: "זה היה משחק בהחלט סביר לחודש פברואר. לישראל היה יתרון במוכנות הפיזית כי הליגה הישראלית בשיאה, ואצלנו רק מתכוננים לליגה. בדקנו הרכבים חדשים, ואני מרוצה מהתוצאה ומהמשחק. הגיל הממוצע של ההגנה שלנו הוא 22, ואף פעם לא שיחקנו במתכונת הזאת. במחצית הראשונה ורונין היה יכול להבקיע מול שער ריק ולהעלות אותנו ליתרון. מלבד הקרונות והשער המקרי של ישראל, היא לא עשתה הרבה. צריך לזכור שבשלוש השנים האחרונות ישראל הפסידה רק לקרואטיה בבית". בלוחין התייחס גם לפנדל שקיבלה נבחרתו: "השופט לקח כמה החלטות לא הגיוניות לשני הצדדים".

אנדרי שבצ'נקו, שמיהר לתפוס טיסה לאנגליה, אמר: "יש לנו כמה חבר'ה חדשים שהמאמן בוחן, ככה שסך הכל היה די בסדר. ישראל מצדה שיחקה טוב והיוותה יריב ראוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully