וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האנגלים ממשיכים להידרדר

8.2.2007 / 8:44

יריבתה הבאה של ישראל במוקדמות הפסידה 1:0 לספרד. הולנד הביסה את רוסיה 1:4, ניצחונות גם לקרואטיה ולמקדוניה, 0:1 לארגנטינה על צרפת

ערב עמוס במשחקי ידידות התקיים הערב (רביעי) ברחבי אירופה, כשגם כל יריבותיה של ישראל בבית המוקדם לקראת יורו 2008 לקחו בו חלק.

אנגליה, יריבתה הבאה של ישראל (24 במארס), שוב לא הרשימה, והפסידה בבית 1:0 לנבחרת ספרד. שער נפלא של אנדרס אינייסטה, שבדקה ה-63 שלח טיל לחיבורים מקצה הרחבה, הגביר את הלחץ במחנה האנגלי. הבחורים של סטיב מקלארן כבר ללא ניצחון בארבעת משחקיהם האחרונים, ובשלושה מהם הם לא כבשו.

אין ספק שישראל תפגוש את אנגליה בתקופה מאוד לחוצה מבחינתה, ואם חניכיו של קשטן יציגו את היכולת מהמחצית הראשונה והאנגלים שוב ייראו הססנים, מבולבלים וחברי ביטחון, אולי יש סיכוי להפתיע.

עוד בבית הישראלי: קרואטיה ניצחה, רוסיה שוב הושפלה

הולנד - רוסיה 1:4

‏חוס הידינק שב הביתה, למקום שבו דרשו לאחרונה לשולחו לעשרה חודשי מאסר בגלל עבירות מס שונות. הקדנציה של השועל ההולנדי ברוסיה לא נפתחה טוב, והיא גם לא השתפרה היום. אחרי מחצית ראשונה מאופסת, ההולנדים התחילו לחגוג ולא ריחמו על בן ארצם.

היו אלה ריאן באבל בדקה ה-68 ו-ווסלי שניידר כעבור 3 דקות שכבשו צמד גדול מתוצרת אייאקס באיצטדיונם הביתי. ולדימיר ביסטרוב, שזה עתה חזר מישראל (שם שהה עם קבוצתו ספרטק מוסקבה), צימק בדקה ה-76, אבל יוריס מאתיסן (80) החזיר את היתרון ההולנדי לטווח ביטחון, ורפאל ואן דר וארט הפך את זה לתבוסה בדקה ה-89 מהנקודה הלבנה.

קרואטיה - נורבגיה 1:2

מוליכת הבית הישראלי טרם הפסידה תחת סלאבן ביליץ' וגם הנורבגים לא הצליחו לקלקל את המאזן המרשים הזה. מלאדן פטריץ', חלוץ פ.צ באזל, כבש ראשון בדקה ה-26 ולוקה מודריץ' הכישרוני הבקיע את השני בדקה ה-38. פיטר ואגן מון רק צימק לנורבגיה בדקה ה-86. מתברר שלא רק קשטן מקבל בראש מהקרואטים.

אלבניה - מקדוניה 1:0

מקדוניה, שתפגוש את ישראל בתחילת יוני, השיגה ניצחון לא פשוט בעיר שקודר. סטביצ'ה ריסטיץ', חלוצה של סילקס ויליד סרביה, כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-33.

סלובניה - אסטוניה 0:1

האסטונים, שהפסידו גם לישראל, יצאו הפעם עם הפסד מינימלי. שער בפנדל של קלמן לבריץ' (34) הכריע את המשחק עבור הסלובנים.

אנדורה-ארמניה 0:0

בולגריה זכתה בטורניר הקפריסאי

קפריסין - בולגריה 3:0

הקפריסאים ניצחו את הונגריה במשחק הראשון בטורניר, אבל לא יכלו לבולגרים של חריסטו סטויצ'קוב. דמיטאר ברבטוב חזר מפציעה בת כשבועיים כדי לכבוש את הראשון בפנדל רגע לפני הירידה למחצית ואת השלישי בדקה ה-86. בלאגוי גאורגייב עשה 0:2 בדקה ה-68.

מלטה - אוסטריה 1:1

אוסטריה תארח את יורו 2008 ביחד עם שוויץ ולכן היא כבר באליפות. בדרך אחרת קשה היה לראות אותה מגיעה לשם. מלטה חגגה 50 שנה לייסוד התאחדות הכדורגל שלה וכמעט יצאה עם תוצאה מפתיעה עוד יותר. אנדראס איבנשיץ כבש בדקה ה-48 בבעיטה חופשית ומנע מבוכה מהנבחרת של ג'וזף היקרסברגר, אחרי שגילברט אגיוס כבש לזכות המקומיים בדקה ה-8.

רומניה - מולדובה 0:2

רומניה אירחה את מולדובה לדרבי בלקאני בליה מנוליו של סטיאווה בוקרשט וחיכתה 75 דקות לשער הראשון במשחק, אותו כבש יונוט מאזילו. אדריאן מוטו הכפיל שתי דקות לסיום.

גרמניה - שוויץ 1:3

הנבחרת של יואכים לאו ממשיכה להיראות מצוין, והיום בדיסלדורף, מול 51,333 צופים, הגרמנים לא התקשו לנצח את שכנתם. קווין קוראני, שחזר לנבחרת אחרי תקופה ארוכה לאחר שלא היה בסגל למונדיאל, נמצא בתקופה נהדרת בליגה והיום כבש בנגיחה כבר בדקה ה-7. חלוץ שטוטגארט, מריו גומז, שערך הופעת בכורה בנבחרת, הכפיל בדקה ה-30. גומז, 21, שמחזיק גם באזרחות ספרדית, אמור להחליף בהרכב את מירוסלב קלוסה המורחק, שלא יוכל לשחק מול צ'כיה בחודש הבא. בהמשך תורסטן פרינגס קבע 0:3 בדקה ה-66, לפני שמרקו סטרלר המתיק את הגלולה לשוויצרים כשצימק ל-1:3. את הבשורה הרעה מהמשחק קיבלה צ'לסי, לאחר ששחקנה מיכאל באלאק נפצע במהלך המשחק ויצא בצליעה עוד לפני המחצית.

אירן - בלארוס 2:2

הבלארוסים עשו את מה שהרבה אחרים מסרבים והמריאו לבירת ציר הרשע, טהרן. 6 דקות מפתיחת המשחק הם תחילו להצטער, אחרי שער של של ראסול חאטיבי. במחצית השנייה לקח ויאצ'סלב חלב, אחיו של שחקן ארסנל אלכסנדר, את העניינים לדיים וכבש צמד בדקות 53 ו-59. מהדי ראג'בזדה השווה שתי דקות לסיום והבטיח לאחמדינג'ד לילה שקט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

משחק רשמי בבית 4: אירלנד ניצחה בדקה ה-90 בסן מרינו

בין כל משחקי הידידות שנערכו הלילה ברחבי העולם, התקיים גם משחק רשמי במוקדמות יורו 2008, כשסן מרינו הקטנה אירחה את אירלנד המאכזבת בבית 4 למשחק דרמטי שהסתיים ב-1:2משער ניצחון של האורחים בדקה ה-90.

אירלנד, שהובסה בקפריסין 5:2 וסיימה בתיקו 1:1 עם צ'כיה, קטפה 6 נקודות, מתוך השבע שלה, מול סן מורינו, לה אין נקודות בכלל. עם זאת, היום לאירלנד הלך מאוד קשה: אחרי מחצית ראשונה מאופסת, העלה קווין קילבן בדקה ה-49 את אירלנד ליתרון. סוף פסוק? לא מבחינתה של סן מורינו, מאורו מאראני קבע שוויון סנסציוני 4 דקות לסיום המשחק. לרוע מזלה של מרינו הקטנה שכבר הרגישה בטעמה של הנקודה הראשונה, סטיבן איירלנד כבש בדקה ה-90 לזכות האורחים והשאיר למקומיים טעם חמוץ בפה.

צרפת - ארגנטינה 1:0

רבע שעה לקח לחאבייר סביולה הנהדר לעלות על לוח התוצאות. מהלך קבוצתי יפה הסתיים בהדיפה של גרגורי קופה לבעיטה של הרנן קרספו והארנבון כבש מהריקושט. רוברטו אז'אלה בן ה-33 שבר את שיא ההופעות שהיה שייך לדייגו סימאונה, כשרשם הופעה מספר 107 באלביסלסטה.


פולין - סלובקיה 2:2
לפולין: מיכאל זבלאקוב 48, רדוסלאב מאתוסק 78. לסלובקיה: מרטין יעקובקו 1, מרטין סטרקל 45

בלגיה - צ'כיה 2:0
לצ'כיה: יאן קולר 6, מארק קוליק 75

גרוזיה - טורקיה 0:1
לגרוזיה: דויט סיראדזה 75.

מצרים - שבדיה 0:2
למצרים: עמר זאקי 44, אחמד פתחי 87.

סין-קזחסטן 1:2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully