וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבסטיאן רוזנטל: "אנחנו מסוגלים לעקוף את בית"ר ולזכות באליפות"

שחקנים במכבי פ"ת טוענים שהחלוץ עדיין חלוד, אבל הוא מבקש סבלנות. על תואר האליפות: "לבית"ר יש אמצעים, אנחנו נחשוב צעד אחר צעד"

"דווקא באימונים הראשונים של סבסטיאן רוזנטל בקבוצה הוא נראה טוב. באימונים האחרונים הוא נראה חלוד, יכול להיות שהוא כבר לא יחזור לעצמו", כך אמרו הבוקר שחקנים במכבי פתח תקווה על החלוץ היהודי-צ'יליאני, שלטענתם עדיין לא נכנס לכושר.

רוזנטל החליט לענות למבקריו ואמר לוואלה! ספורט: "חלוד? אני? ממש לא. תוך חודש אני נכנס לעניינים. אני משתפר מאימון לאימון, מרגיש טוב במיוחד לאור העובדה שמאז חודש אוקטובר לא נגעתי בכדור. אני חוזר לעצמי".

על השאלה האם הוא יכול לשחק 90 דקות ענה: "שותפתי לפני שבועיים במשחק נגד מכבי נתניה, באותו משחק הפסדנו, אבל הרגשתי שאני חוזר לעצמי. אני צריך לשחק 90 דקות בשביל לדעת, אבל זאת כבר החלטה של מאמן".

רוזנטל דיבר על חשיבות המשחק נגד בית"ר ירושלים. "זה משחק קשה נגד מוליכת הטבלה שיש לה את השחקנים הכי טובים. בשבילנו זה משחק חשוב, אחרי הניצחון האחרון בבית (1:2 על אשדוד), יש לנו הזדמנות לחזור למסלול הניצחונות. סיפרו לי שהקבוצה ניצחה בסיבוב הראשון את בית"ר וזה מראה שהכל אפשרי".

על השאלה האם מכבי פתח תקווה נאבקת על תואר האליפות ענה: "כולם רוצים לזכות באליפות ואני מאמין שגם אנחנו מסוגלים לעקוף את בית"ר ולזכות. אבל אם אנחנו רוצים לפתוח הזדמנות משמעותית לזכות בה אנחנו חייבים לחשוב רק על המשחק הבא. אם נדבר על זה כל הזמן, לא נעשה. לבית"ר ירושלים ומכבי חיפה יש אמצעים להצהיר על מטרות כאלה בתחילת העונה, לנו אין. נתקדם לאט, נחשוב צעד אחרי צעד".

בקרוב אמור רוזנטל להתחיל ללמוד עברית. על כך הוא אמר: "בקרוב אני מתחיל ללמוד עם מורה שאני שוכר. חשוב לי לדעת את השפה".

לקראת סוף השבוע יצפו השחקנים של גיא לוזון בקלטת של המשחק האחרון מול מכבי חיפה. המאמן, גיא לוזון, ישחזר את המהלכים ואת נקודות התורפה במשחק הזה. נראה כי החלוץ, רוביל סרסור, ימשיך לשבת על הספסל. מוחמד דיאלו, שכבש שער במשחק הקודם, ימשיך לקבל קרדיט. "היה חשוב לו להבקיע במשחק הקודם. הוא קיבל הרבה ביטחון", אמר עליו רוזנטל.

השבוע החל להתאמן בקבוצה חלוץ יהודי ממוצא גרוזיני, יוסי שווילי, על מנת לשמור על כושר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully