וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני ריאל תוקפים את קאפלו

7.2.2007 / 15:36

חבריו של בקהאם יוצאים להגנתו. סלגאדו: "מסוכן להשאיר אותו בחוץ לחצי שנה". רונאלדו רומז שלא יישאר ביונייטד, אז'אלה יעבור לוויאריאל

אחרי התקשורת והאוהדים, כעת גם שחקני ריאל מדריד יוצאים בגלוי נגד מאמנם פאביו קאפלו. הרקע לכך הוא ההחלטה של האיטלקי לא לאפשר לדייויד בקהאם לשחק או להתאמן עם הקבוצה, וזאת משום שהכדורגלן-דוגמן בחר לחתום על חוזה עם הלוס אנג'לס גלקסי מליגת ה-MLS. על הדרך קאפלו גם לא שכח לשלוח לכיוון האנגלי חיצים מורעלים, מה שהתסיס את הרוחות עוד יותר.

"בחיים אי אפשר לסגור אפשרויות בצורה כזו", אמר הקפטן ראול. "בקהאם יתרום לקבוצה את כל מה שיש לו".

גם איקר קסיאס יצא להגנתו. "למרות שהוא בן 30, הוא עדיין מעניק הנאה לאוהדים.", הסביר השוער. מיצ'ל סלגאדו היה קצת פחות מרומז: "הוא יכול לעזור לנו לזכות בתארים, ולהשאיר אותו בחוץ כשהוא איתנו לעוד שישה חודשים זה דבר מאוד מסוכן".

אמש (שלישי) זילזל המאמן בגלקטיקו לשעבר. "הוא לא עושה ולא יעשה בשבילי שום דבר", פסק. "הוא לא התשובה לבעיות שלנו. הוא היה כאן שלוש שנים ולא היה כזה טוב, וכרגע אני מנסה הרכב חדש. הנה, הוא שיחק נגד דפורטיבו ועדיין הפסדנו".

איבן הלגרה חווה מקרוב את יחסו הקר של קאפלו, כשבתחילת העונה האיטלקי ניסה לזרוק אותו מהמועדון, עד שבסופו של דבר הפשיר מעט, והבלם קיבל דקות משחק. "אני לא יודע אם קאפלו ייתן לו לשחק", אמר. "זה מהלך מאוד נוקשה ולא נחוץ".

גוטי התעמת עם קאפלו בימים האחרונים, וכעת מסתבר שייתכן שהמתח ביניהם נובע מהפרשה של האנגלי. "בקהאם הוא חבר שלי ושחקן גדול", טען הספרדי. "מגיע לו יותר כבוד. השחקנים רוצים שיתאמן וישחק איתנו, אבל אלו החלטות של המועדון, ולנו אין מילה בנושא".

בקהאם כנראה יערוך את הופעת הבכורה שלו בארה"ב ב-5 באוגוסט במשחק שיתקיים בטורונטו.

חוסר המחויבות של ילד בן 22

ההמולה סביב כריסטיאנו רונאלדו כבר לא קיימת רק במגרשים. בימים האחרונים מתרבות השמועות על מעבר אפשרי של הכוכב הפורטוגלי של מנצ'סטר יונייטד לברצלונה או לריאל מדריד. והוא עצמו אינו ממהר להכחיש את האפשרות שיעזוב את האולד טראפורד.

המנהל הספורטיבי של בארסה צ'יקי בגיריסטיין הגיע לאצטדיון האמירויות וצפה בקשר בן ה-22 בניצחון 0:2 של פורטוגל על ברזיל. בתקשורת הקטלנית נכתב כי סוכנו חורחה מנדס נפגש ביחידות עם בגיריסטיין.

כשנשאל אם הוא יכול להבטיח שישאר שד אדום, הסתפק בתשובה בנאלית: "כרגע, אני רק חושב על להתאמן היטב ולשחק היטב. אין לי מושג איפה אהיה בעוד חצי שנה. הדבר היחידי שאני בטוח לגביו הוא שאני רוצה להמשיך לשחק ברמות הגבוהות, ולהמשיך להשתפר".

חדשות נוספות:

* הבלם הארגנטינאי של ולנסיה, רוברטו אז'אלה, סגר לשלוש שנים בוויאריאל, ויצטרף אליה בסיום העונה. חוזהו של בן ה-33 ששבר את שיא ההופעות הבינלאומיות של ארצו (107) מסתיים העונה, כך שלפי חוקי פיפ"א מותר לו לנהל מו"מ עם קבוצות אחרות. הרקע לעזיבה הוא היחסים המעורערים עם המנהל הספורטיבי אמדאו קארבוני, שחזר בו מההבטחה לחתום איתו על הארכת חוזה.

* גאבי הודיע כי יעזוב בסוף העונה את אתלטיקו מדריד ויעבור לסראגוסה. הקשר בן ה-23, שגדל באתלטיקו, חתם על חוזה לחמש עונות.

* לואיס אראגונס זכה בתביעה שהגיש על מנת לקבל בחזרה את 3,000 היורו שנאלץ לשלם כקנס על ההערות שאמר על תיירי הנרי לשחקן נבחרת ספרד חוזה אנטוניו רייס ("אתה טוב יותר מהחרא השחור הזה"). "הלכתי לבית משפט כדי לנקות את שמי", אמר מאמן נבחרת ספרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully