וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן בלחץ: "הרצליה קבוצה חזקה"

לי בוץ

7.2.2007 / 14:08

אלי כהן מתכונן בשיא הרצינות למשחק מול האימפריה מהשרון. הבעיות הן ההיעדרויות הרבות: "קשה להעביר אימונים רציניים בצורה כזו"

אימון הצהריים (רביעי) של מכבי ת"א נערך באווירה טובה ובסגל חסר, ללא שחקני הנבחרות, עומר פרץ, ליאור ז'אן, יובל שפונגין ורועי דיין. כמו כן, הפצועים שירן ייני ומיליאן מרדקוביץ' לא התאמנו עם הקבוצה וערכו אימוני ריצה אישיים. לעומתם, אבי נמני וג'ובאני רוסו ערכו אימון מלא. רוסו לא התאמן אתמול (שלישי), לאחר ששהה בקרואטיה לרגל אירוע משפחתי. גם דיאן איליץ' נעדר, ויחזור ארצה בשעות הערב לאחר ביקור מולדת קצר. "אני לא חושב שהפציעה של איליץ' רצינית, ואני מאמין שהוא התאמן בקבוצת האם שלו כשהיה בחו"ל", אמר מאמן הקבוצה, אלי כהן.

"חסרו לנו השבוע הפצועים והמוזמנים לנבחרות", הסביר כהן. "מחר (חמישי) נחזור להתאמן עם כל השחקנים לקראת שבת. זה שיש לנו כל כך הרבה מוזמנים לכל הנבחרות מראה שיש לנו סגל משובח, אבל זה קשה להעביר אימונים מורכבים כשכולם נמצאים יחדיו רק מיום חמישי".

"אתם מרימים כדורים לשוער, וגם במשחק זה נראה כך"

את תחילת האימון הקדיש המאמן אלי כהן לאימוני כושר, ולאחר מכן עברו השחקנים אל מגרש הדשא הסינטטי, שם עבדו על הכנסת הכדור לרחבה.

"אתם מרימים כדורים לשוער, וגם במשחק זה נראה כך", העיר כהן לשחקניו, כשאת מירב ההערות הקדיש המאמן לארז מסיקה, אותו מנסה להחזיר כהן לכושר משחק, אחרי תקופה ארוכה שזה היה פצוע.

כהן מתכונן למשחק בשבת נגד הרצליה בשיא הרצינות, אפילו שמדובר בקבוצת תחתית. "הרצליה קבוצה חזקה, עובדה שניצחה 0:4 בחיפה", אמר. "אנחנו צריכים להיות כמה שיותר עירניים ודרוכים במשחק".

גם על פרשת מילאן מרטינוביץ' ומיליאן מרדיקוביץ' היה לו מה לומר. "השחקנים הגיעו אליי אחרי ששמענו על המקרה", הסביר. "הקשבתי לצד שלהם, וכעת אנחנו מחכים לראות את הדו"ח הרשמי של המשטרה. אם הגירסאות תואמות לא יהיו בעיות, אך אם יהיו דברים חריגים נעמיד אותם לדין משמעתי, כפי שאנחנו נוהגים בכל פעם. אין סיבה שלא יישארו במכבי. התקשורת אוהבת לנפח ולעשות רעש. במכבי יש השנה שקט, ודברים כאלה יכולים לקרות אצל כל אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully