וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי אבוטבול נפצע, בספק לשבת

לי בוץ

7.2.2007 / 13:52

הפועל ת"א ממשיכה להתכונן לנתניה. טל חן עשוי לפתוח כקשר אחורי: "המקום השני אינו מטרה, המטרה היא לשאוף לעוד מקום אחד למעלה"

הפועל תל אביב ערכה הבוקר (רביעי) אימון נוסף בסגל חסר, ממנו נעדרו שחקני הנבחרות, וואליד באדיר, סלים טועמה, שביט אלימלך, דני בונדר, רמי דואני וגילי ורמוט. שחקן נוסף שנעדר הוא שי אבוטבול, שסובל מפציעה קלה במשפעה, עבר טיפולים במתחם האימונים בוולפסון, ובספק למשחק מול מכבי נתניה בשבת.

היעדרות של אבוטבול עלולה ליצור למאמן החדש ניר לוין בעיות בקישור האחורי, לאור העובדה שגם יוסי אבוקסיס לא יהיה כשיר, בגלל אותו חתך בקרסול מהמשחק מול צסק"א. החדשות הטובות בגזרת הקפטן הן שהוא ערך אימוני ריצה, לראשונה מאז הפציעה.

עוד מישהו שעורך אימונים קלים בשבוע האחרון הוא אליניב ברדה, שגם היום (רביעי) ערך אימוני ריצה אישיים. בקבוצה מביעים אופטימיות בנוגע למצבו, ומעריכים כי ייכלל בסגל בשבת, אך בכל מקרה הוא לא צפוי לפתוח.

מי שדווקא כן צפוי לפתוח בהרכב, הוא טל חן. הוא עשוי לשחק כבלם או כקשר אחורי. "לפני כל משחק אנחנו אומרים שזה המשחק הכי חשוב העונה, וכך יהיה גם לקראת נתניה בשבת", אמר. "אנחנו מגיעים אחרי שהמועדון עבר טלטלה , והפער בפסגה גדל לשש נקודות, כך שאסור לנו לתת לבית"ר לברוח. המקום השני אינו מטרה, המטרה היא לשאוף לעוד מקום אחד למעלה".

על ההשפעה של הפיטורים של יצחק שום: "אנחנו מצטערים, ונצטרך לנווט את עצמנו לפי ההתפתחויות. אני מקווה שמכל מה שקרה נשאב אנרגיה חיובית. הכל תלוי בנו השחקנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully