וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן גאנה נגד בית"ר

7.2.2007 / 11:08

דרק בואטנג אמר שלא זומן לנבחרת כי קלוד לרואה לא מכיר אותו, אבל למאמן גרסה אחרת: "הקבוצה שלו העמידה פנים שהוא פצוע"

"אני לא כועס או מאוכזב שלא זימנו אותי לנבחרת. כמובן שהייתי שמח לשחק, אבל המאמן החדש כנראה לא מכיר אותי". כך אמר דרק בואטנג למקורביו אתמול, בתגובה לכך שלא זומן למשחק הידידות של גאנה בלונדון מול ניגריה (1:4).

אלא שהצד שמציג קלוד לרואה, מאמן הנבחרת הגנאית, שונה בתכלית. לרואה תוקף את קבוצות ה-G-14 ואת צ'לסי (שלא נכללת ביניהן) על כך שמיקאל אסיין לא שוחרר למשחק: "אין לצ'לסי שום זכות להחליט מי ישחק בנבחרת ומי לא. זו לא החלטה שלה. השחקן צריך להגיע לנבחרת ולהיבדק על ידי הרופא שלה, שרק הוא יחליט אם הוא כשיר או לא". אחר כך הוא תוקף גם ספרטק מוסקבה, שלא שיחררה את קווינסי אווסו-אוביי: "הוא כבר אמר 'כן', אבל לא הגיע".

ואז התפנה לרואה לתקוף את הקבוצה הישראלית. בואטנג, שהיה מושעה בגלל כרטיסים צהובים ואדומים, צפוי לחזור למשחק ביום ראשון מול מכבי פ"ת, והתאמן באופן סדיר עם בית"ר. "הם נהגו כמו צ'לסי וספרטק", אמר לרואה, "הם אמרו שהשחקן פצוע, אבל מי שאמור לקבוע אם הוא פצוע הוא רק רופא הנבחרת". גאנה שוקלת להתלונן על העניין בפיפ"א.

כידוע, בואטנג איננו פצוע כמו שבית"ר טענה, לכאורה, בפני הגנאים. לוואלה! ספורט נודע גם כי בואטנג אכן זומן למשחק, אך לא ממש התלהב לצאת אליו. כנראה שגם בית"ר לא רצתה לאבד את הקשר והישארותו בארץ היתה טובה לשני הצדדים.

תגובת בית"ר: "שלחנו לגאנה מכתב שהשחקן פצוע, לא קיבלנו שום בקשה מהם לשחרר אותו לבדיקות אצל רופא הנבחרת. אם הייתה מגיעה דרישה כזאת היינו עושים זאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully