וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיתוח חדש בנווה יוסף חיפה: טרמפולינות

6.2.2007 / 20:17

באגודה מפעילים מערכים לפיתוח כדורגלנים צעירים, כשאחד מהם הוא שימוש בקפציות אישיות, לשיפור הקואורדינציה והגמישות

מועדון הכדורגל נווה יוסף חיפה מפעיל מספר מערכים מהמתקדמים בעולם לפיתוח כדורגלנים צעירים, כאשר אחד מהם הינו שימוש בקפציות אישיות (טרמפולינות) לשיפור הקואורדינציה, הגמישות ויכולות נוספות שהם פועל יוצא מאימון זה.

המנהל המקצועי של המועדון, מתי שפירא, איתר את המומחית המובילה בתחום, גבי רויימי, בעלת חברת GFORCE כנציגה בלעדית לחברת REBOUNDAIR האמריקאית עוסקת בקידום תחום ה-"אירובי G " – אימון קבוצתי על קפציות אישיות. הקפצית הייחודית פותחה במיוחד לפעילות זו עם רמת ספיגה הממזערת את הזעזועים לשלד בכ-90% - וכשישית מהאימפקט שהשלד סופג במהלך פעילות גופנית על משטח קשיח.

הקואורדינציה מהווה את המרכיב המרכזי ליכולות של ילד להתפתח ובמיוחד כספורטאי בענפי הכדור, היות שהקואורדינציה מתייחסת ליכולת האדם לבצע תנועות פשוטות ומורכבות כגון: מהירות, דיוק, קצב, שטף תנועתי, שיווי משקל ואקונומיות בביצוע תנועות שונות. בספורט אנו יכולים לדרג שלוש סוגי קואורדינציה אשר מתבססים על הדרך שבה כל תנועה אמורה להתבצע בכדי שתהיה מוצלחת.

(1) - דיוק בביצוע תנועות פשוטות ומורכבות
(2) - דיוק בביצוע תנועות במהירות מרבית או תחת לחץ זמן / במגבלת זמן מסוים
(3) - דיוק בביצוע מיומנויות פשוטות ומורכבות במהירות המרבית או תחת לחץ זמן בזמן בשינוי בלתי פוסק של הסביבה או בנוכחותו של יריב

שיטת האימונים שמפעילה גבי עונה על שלושת סוגי הקואורדינציה, כאשר התהליך נבנה ומתחיל מהקל אל הכבד, מאימונים ראשוניים של עמידה נכונה על הקפצית, שמירה על שיווי משקל, ביצוע תנועות בסיסיות ומורכבות, שילוב פעולות גפיים מורכבות, שילוב כדור ולבסוף שילוב יריב.

מעבר לאימון המהנה והמאתגר, הילדים חשים בשיפור והמאמנים רואים בבירור את השינויים בתנועה, בזריזות, בדיוק ובקלות בה התנועה מתבצעת. אימונים אלו, על בסיס קבוע, ישפרו ללא הכר יכולות קואורדינטיביות וגמישות אצל מרבית השחקנים (הקואורדינציה אינה מושפעת במלואה מגנטיקה וקיימים אלמנטים נרכשים ונלמדים). למעשה כל אחד יכול : גברים ונשים, ילדים, מתאמנים מתחילים, וגם לאלו שבכושר, לשמנים ולרזים, לאלו במהלך שיקום או החלמה ממחלה ואף לנשים בהריון בפעילות מתונה ומותאמת במיוחד ומהחודש החמישי. האימון המוגדר כ - NON IMPACT אופטימלי לאלו הסובלים מבעיות גב וברכיים.

החוג אטרקטיבי בסטודיו ומועדוני הכושר למיניהם ,כפעילות לקייטנות, ספורט אתגרי, לאירועים ומסיבות (ייחודי כגימיק שיווקי) ועוד. מאחר וניתן ליישם ולמקד את האימון לשיפור ביצועים שונים כגון: כוח מתפרץ, ניתור לגובה וכו' מצוין לשילוב בתוכנית אימונים לתחומי ספורט תחרותי שונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully