וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מטריות או אבנים לא יחלישו אותי"

רומן רוזנבלט

6.2.2007 / 22:59

רוני לוי יורה אחרי ההפסד לבית"ר: "מדובר באינטרסנטים ומוגי לב שמסיתים", ולא חושב לעזוב: "עניין ההתפטרות לא עלה ולא יעלה על הפרק"

מאמן מכבי חיפה, רוני לוי, הגיב הערב (שלישי) בראיון לרדיו חיפה על ההתרחשויות האחרונות בקבוצתו והצהיר כי אין בכוונתו לעזוב:" גם אם יזרקו עליי עשרת אלפים מטריות או ימטירו עליי אבנים לא יצליחו להחליש אותי. להיפך, מעשים נלוזים כאלה רק יחזקו אותי ויתנו לי מוטיבציה".

המאמן, שלעברו הושלכו עשרות חפצים אחרי ההפסד לבית"ר ירושלים (3:0), הוסיף: "הביטוי השגור 'מה שלא הורג אותך, מחשל אותך', נותן לי המון כח להתמודד עם כוחות הרשע. מדובר באינטרסנטים ומוגי לב שמסיתים את הקהל נגדי ונגד הקבוצה. יש מקום לביקורות, לציונים נמוכים ולחלוק על דרכי, אבל חוסר הכבוד לכולנו גורם לכך שהיום זה אני ומחר זה מישהו אחר. זה כבר לא רציני. עניין ההתפטרות כלל לא עלה על הפרק והוא גם לא יעלה עד סוף העונה".

"מערכת היחסים ביני לבין חיפה היא כזו שיעקב שחר ועוזי מור הם בעלי הבית ואני העובד", המשיך לוי "מדובר במערכת המושתתת על הבנה הדדית מיוחדת במינה. אם לא יירצו אותי לא אהיה בקבוצה. טובת המועדון נמצאת לנגד עיני. יש לי זיקה לקבוצה שבין כתליו ידעתי רגעים גדולים".

לגבי הביקורת שהעביר עליו אייל ברקוביץ' לאחרונה עקץ לוי: "כולנו כבר יודעים את ההתפרקות שקרתה במכבי ת"א בעונה שעברה. אלי כהן מדבר על כך על הזמן. יכול להיות שאם אייל היה מגיע לחיפה, המשבצת שהוא היה תופס הייתה מונעת מזנדברג או טל לפרוץ קדימה או מיניב קטן להגיע לאנגליה".

מחר (רביעי) תחזור הקבוצה להתאמן לאחר יום חופש שקיבלו היום השחקנים. האימון ייערך ללא שחקני הנבחרות הצעירה והבוגרת שישחקו מול הנבחרות המקבילות מאוקראינה. בעקבות דבריו של לוי באסיפה שקיים בשני, עשויים להיות מספר שינויים בהרכב הקבוצה לקראת המשחק מול הפועל פ"ת באורווה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully