וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי הכח מחפשים קבוצה

יואב ויכסלפיש

6.2.2007 / 18:43

כמה אוהדים סגולים בודקים את האפשרות להקים קבוצה חדשה ולשחק בליגה ג', כפי שעשו בזמנו מתנגדי האיחוד באשדוד


מספר אוהדי הכח החלו לבדוק את האפשרות להקים קבוצה חדשה בשם "הכח" ולהתחיל לשחק בליגה ג' באיצטדיון "וינטר". התהליך, אם וכאשר, יהיה זהה למה שנעשה באשדוד לפני מספר שנים. כזכור, הקימו מאוכזבי האיחוד בעיר ב- 1999 את הפועל נמל אשדוד, שהתפרקה בינתיים.

מה מכעיס את האוהדים? לטענתם הובטח להם שהשם "עמידר" ייעלם משם הקבוצה המאוחדת תוך שנה לטובת "עירוני", והשם "הכח" יישמר, אבל עיקר הזעם נובע מענייני הצבע.

הכח לא שומרת העונה על תלבושת קבועה. לפעמים היא עולה בסגול-צהוב עם סגול דומיננטי. לפעמים הצהוב דומיננטי ובחוץ תראו את הקבוצה בדרך כלל בלבן.

האוהד אלון "סגול לנצח" לנדאו: "לגייס אוהד חדש לוקח שנים אבל להעיף ותיקים זה די קל. זהות של קבוצה מורכבת משם, לוגו וצבע. אוהדי עמידר נעלמו בכלל וברגע שאין צבע בעיני זו לא הקבוצה שלי. עשרות אוהדים ותיקים כבר לא באים ולא מחלקים פלאיירים בבתי ספר, כמו שעשינו בשנה שעברה. הבעלים נמרוד ורד הבטיח לנו שהתלבושת הסגולה תישמר. חבל שההנהלה החליטה לירוק לנו בפנים".

נמרוד ורד, בתגובה: "שיחקנו בסגול נגד מכבי ת"א, ובחוץ התלבושת צריכה לפי התקנות להיות שונה. בהמשך העונה נחליט בעצמנו באיזה צבעים לעלות".

מור גולן חזר היום (שלישי) לאימונים, בעוד רובי רגב ועידן נעים ערכו אימון חלקי. דודי ליברמן, ליאור ר ויוסי רוזן יחזרו לסגל לקראת המשחק נגד הפועל כפ"ס בשבת. בקבוצה מתכוונים להגיע לסיכום עם הסוכן דדה חדד לגבי חלקו בהעברת הקשר הקונגולזי אונורה קבונגו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully