וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המבורג מצאה את הבעיה - גובה השער

6.2.2007 / 13:00

הקבוצה גילתה לתדהמתה כי גובה השער נמוך בחמישה ס"מ מהתקן. באוקראינה - 16 שערים שחקנים נמצאו משתמשים בחומרים אסורים

קבוצת הפאר הגרמנית לשעבר, המבורג, שהבקיעה העונה 19 שערים (הכי נמוך אחרי וולפסבורג שכבשה 18) מצאה את הבעיה למיעוט כיבושיה - גובה השער. בבדיקה שנערכה באיצטדיונה הביתי של הקבוצה נמצא כי גובה השער הוא 2.39 מטר, בעוד שגובה שער תקני אמור להיות גבוה בחמישה סנטימטרים.

"אין ספק שנמדוד שוב את השערים. אם המספרים הללו נכונים, נוודא להתקין בקרוב שערים חדשים. טוב שאף כדור שלנו לא פגע במשקוף במשחק נגד קוטבוס", אמר דובר הקבוצה.

המבורג, שסיימה בעונה שעברה במקום השלישי, חווה עונה מזעזעת כאשר היא מדורגת במקום האחרון בליגה. לפני כשבוע פוטר מאמן הקבוצה, תומאס דול עקב הישגיו הדלים, שהניבו 15 נקודות וניצחון בודד ב-20 מחזורים.

אוקראינה - 16 שחקנים נמצאו משתמשים בחומרים אסורים

בבדיקות סמים אקראיות שנערכו בליגה הראשונה באוקראינה התגלו 16 שחקנים, לא פחות, שהשתמשו בחומרים אסורים. למרות הגילוי המזעזע דובר ההתאחדות האוקראינית אמר כי אף אחד מהשחקנים לא ייענש.

"הבדיקות נערכו בצורה אנונימית. ערכנו אותן לא במטרה להעניש שחקנים, אלא לספק לנו בסיס נתונים". אמר הדובר שהוסיף: "מטרת הבדיקות היא להעלות את מודעות הקבוצות לשימוש בחומרים אסורים על מנת שהמועדונים יעשו בדיקות על בסיס קבוע לשקחניהם".

יצוין כי בשנה שעברה דמיטרי נבימבאקה, שחקן אוקראינה הצעירה, הושעה לשנה, לאחר שחומר אסור נמצא בגופו במהלך אליפות אירופה לנבחרות צעירות שנערכה בפורטוגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully