וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרדיקוביץ' ומרטינוביץ' נחקרו במשטרה

לי בוץ

6.2.2007 / 17:51

השניים היו מעורבים בקטטה שהתפתחה במסעדה בשני בלילה. עדים מספרים שהיו שיכורים. החלוץ: ”ניפחו את הסיפור. ככה זה בישראל”

מיליאן מרדיקוביץ' ומילאן מרטינוביץ' נחקרו במשטרה אחרי שהיו מעורבים בקטטה אמש (שני) במסעדת "מוזס" שבהרצליה, אירוע עליו שמעו אנשי מכבי ת"א לראשונה מגורמי התקשורת. הערב הגיעו שני הזרים לבירור עם מאמן הקבוצה אלי כהן, בו סיפרו השניים כי מדובר באנשים שהתגרו בהם בסביבות השעה חצות. מכבי תבקש מהמשטרה את תיק החקירה נגד הסרבים, ולאחר מכן תחליט האם להעמידם לדין משמעתי.

עדים שהיו במקום מספרים שהשניים הגיעו למסעדה אחרי חצות, אז השתכרו משתיית עשרות קוקטיילים. הכל החל בסביבות 2:30 בלילה, בוויכוח על מיקום עם בחורה שהייתה מלווה בשני בחורים. אחרי מספר הערות העניינים התחממו, אגרופים הונפו ובמהלך הקטטה התנפצו מספר כוסות ומראה. עוד נודע לוואלה! ספורט כי בשעה 4:00 בבוקר הוגשה תלונה על תקיפה כלפי השחקנים במשטרת גלילות.

מרדיקוביץ' הזדעזע למשמע הכותרות באתרי הספורט: "ניפחו את הסיפור יותר ממה שהיה בפועל. ככה זה בישראל, בכל פעם שמעורב שחקן כדורגל במשהו עושים מזה סיפור גדול".

"לא היו מכות, סתם עשו מזה בלאגן. בסך הכל הלכנו לאכול במסעדה, זה לא שבילינו במועדון. זה גם לא קרה בשעה מאוחרת, אלא בשעות בהן מותר לנו לצאת. קראו לנו למשטרה כדי שנספר להם מה בדיוק קרה שם. אם היינו הולכים מכות היינו עכשיו בכלא. נספר את הגירסה שלנו גם למאמן".

החלוץ, אגב, לא התאמן הבוקר בשל פציעה אותה הוא סוחב כבר שבועיים, ועבר טיפולים במתם האימונים בקרית שלום. מרטינוביץ', לעומתו, דווקא ערך אימון מלא כרגיל.

במסעדת "מוזס" אישרו את האירוע, אך סירבו לתת עליו פרטים נוספים. כמו כן, נאסר על כל עובדי המסעדה להתראיין.

נמני חזר להתאמן

עוד לפני כל הבלאגן, שבה הבוקר (שלישי) הקבוצה לאימונים לאחר יום חופש שקיבלו החניכים של אלי כהן אמש, ופתחה בהכנות למשחק הליגה מול מכבי הרצליה בשבת בבלומפילד. את האימון ערכו הצהובים על מגרש הדשא הסינטטי החדש בקרית שלום, שבנייתו הושלמה בשבועות האחרונים ומיועד לשימוש מחלקות הנוער של המועדון.

מהאימון, שנערך במזג אוויר לא אידיאלי, נעדרו שחקני הנבחרות - יובל שפונגין, ליאור ז'אן, עומר פרץ ורועי דיין, הזר דיאן איליץ' - שיחזור ארצה רק מחר לאחר ביקור מולדת קצר, ג'ובאני רוסו שקיבל מנוחה על מנת להקל על העומס, שירן ייני הפצוע והמתאגרף הפצוע מרדיקוביץ'.

ייני, שעבר טיפולים במתחם האימונים, ומרדקוביץ' אמורים להיות כשירים למשחק בשבת. מי שערך הבוקר אימון מלא הוא הקפטן אבי נמני. בשל היעדרות שחקני הנבחרות והפצועים, תיגבר אלי כהן את הסגל במספר שחקנים מקבוצת הנוער של המועדון.

עם זאת, בשל המחסור בשחקנים ומזג האוויר הסוער, החליט כהן לבטל את אימון הערב שהיה מתוכנן לקבוצה, והשחקנים יתכנסו פעם נוספת רק מחר בצהריים.

בשעת הצהריים נפתחה בקרית שלום מכירת הכרטיסים לשבת, והקופות במתחם האימונים יפתחו גם ביום חמישי בין שעות הצהריים ועד לשעות הערב וביום שישי בבוקר.

עדכון ראשון: 6.2, שעה 14:25
עדכון אחרון: 6.2, שעה 17:52

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully