וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ניר לוין הכניס רוח חדשה בקבוצה"

לי בוץ

6.2.2007 / 18:45

שחקני הפועל ת"א מתרגלים לחילופי המאמנים: "כבר אחרי שני אימונים אפשר להרגיש את ההבדל בין מאמן אקטיבי לאחד שלא"

ניר לוין העביר הבוקר (שלישי) את האימון השני שלו במתחם האימונים בוולפסון לסגל חסר משהו. מהאימון נעדרו שביט אלימלך, ואליד באדיר וסלים טועמה, שמתאמנים תחת הדרכתו של דרור קשטן בנבחרת, ודני בונדר, גילי ורמוט ורמי דואני, המתאמנים עם הנבחרת הצעירה. גם הקפטן יוסי אבוקסיס עדיין לא מתאמן, כשהפצוע הנוסף, אליניב ברדה, ממשיך לערוך אימונים קלים.

בקבוצה עושים מאמצים רבים על מנת להכשיר את ברדה למשחק החוץ מול מכבי נתניה בשבת, אך גם במידה והוא יימצא כשיר, הוא לא יעלה בהרכב ויפתח את המשחק על הספסל. אבוקסיס, שיוריד מחר את התפרים ברגלו, אמור להיות כשיר אף הוא לנתניה, אך נראה כי הצוות המקצועי יעדיף לתת לו שבוע נוסף של מנוחה, על מנת שלא לסכנו לקראת המפגש מול גלאזגו ריינג'רס בגביע אופ"א בעוד שמונה ימים.

פנים חדשות – ישנות באימון היו של יקיר לוסקי הצעיר, שחזר לאימוני הקבוצה לאחר תקופה לא קלה שעבר. כזכור, לוסקי אמור היה לעזוב את הקבוצה בחלון ההעברות, אך לאחר שהעניינים עם הכח עמידר ר"ג וקרית שמונה לא הסתדרו, הוא נשאר במדים האדומים לפחות עד לסיום העונה הנוכחית.

בינתיים, מנסים שחקני הקבוצה להתרגל למציאות החדשה ללא יצחק שום, ונראה כי רובם עושים זאת בהנאה. "עברנו תקופה לא משהו בשבועיים האחרונים וניר הכניס סוג של רוח חדשה בקבוצה", סיפר אחד השחקנים האדומים לוואלה! ספורט. "כבר אחרי שני אימונים אפשר להרגיש את ההבדל בין מאמן אקטיבי יותר לאחד שכמעט ולא אקטיבי בכלל".

שחקן אחר הוסיף: "זה נחמד שניר לוקח חלק פעיל באימונים ואפילו משחק איתנו. הוא מרבה לדבר ולהסביר בדיוק מה הוא רוצה מאיתנו וקל להתחבר אליו. כרגע, האווירה בקבוצה מצויינת, למרות הפתאומיות בעזיבה של שומי. נקווה שזה ימשיך ככה".

עדכון ראשון: 14:00
עדכון אחרון: 18:45

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully