וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי מתקוטט בבאר, ועם ברצלונה

6.2.2007 / 13:06

בבארסה לא מרוצים מתוכניותיו להשתתף הן במונדיאל עד גיל 20 והן בקופה אמריקה. דל בוסקה שולח חיצים מורעלים לגבו של קאפלו. גם גוטי

דיווחים מארגנטינה מספרים שליאונל מסי נקלע לקטטה בבאר בשם "לה קפיטל" בעיר רוסאריו ב-19 בינואר. לא היו פציעות, אבל מסי היה חלק מקבוצת צעירים שהתעמתה עם קבוצת צעירים אחרת, וכתוצאה מכך נשברו מספר כוסות ובקבוקים, והבעלים של המקום זועם על כך שהוא זה שנאלץ לשלם על הנזקים.

עימות נוסף שקשור למסי נובע מרצונו של הקשר בן ה-19 לשחק עבור נבחרתו הצעירה במודניאל עד גיל 20. הטורניר כולל 24 קבוצות ויתקיים בקנדה בחודשים יוני ויולי. ארבעה ימים אחרי הגמר מתחיל הקופה אמריקה, ומסי צפוי להיות חלק מהסגל הבוגר, מה שישאיר אותו עייף ורצוץ בפתיחת העונה הספרדית.

"אם זה תלוי בי", הסביר מסי, "אשחק בכל משחק אפשרי עבור הנבחרת. הזכייה באליפות העולם מתחת לגיל 20 הייתה הרגע הטוב ביותר בקריירה שלי".

הכשרון הגדול, כזכור, כבר החמיץ 14 משחקים בגלל שבר בכף הרגל, ואמור לחזור בקרוב לשחק במדי בארסה, שלא רוצה לראות אותו שוחק את עצמו במקומות אחרים, בזמן שהיא זו שמשלמת לו את המשכורת.

עוד מברצלונה: המנהל הספורטיבי צ'יקי בגיריסטיין יגיע לאולד טראפורד מחר (רביעי) כדי לצפות בפרנק למפארד, במשחקה של נבחרת אנגליה נגד נבחרת ספרד. הקשר האנגלי נמצא על הכוונת של הקטלונים כבר יותר משנה, והוא בתורו אמר כבר כמה וכמה פעמים כי ישמח לשחק בקמפ נואו. כמו כן ידוע שבבארסה האיצו את מאמציהם להביא את קשר מנצ'סטר יונייטד כריסטיאנו רונאלדו.

גוטי ודל בוסקה נגד קאפלו

מאמנה לשעבר של ריאל מדריד ומועמד לתפקיד גם כיום, ויסנטה דל בוסקה, שולח חיצים לכיוונו של מי שיושב כעת בכסא, פאביו קאפלו, שלדעתו אחראי למשבר במועדון.

"למכור את רונאלדו ולהשאיר את בקהאם מחוץ לקבוצה, באמצע העונה, היו טעויות שהובילו למשבר הפנימי הזה", אמר אחד המועמדים להחליף את האיטלקי. "זה פגע בקבוצה הרבה יותר מאשר עזר לה".

ואם זה לא מספיק, גם גוטי, קשר ריאל, שהתעמת עם קאפלו בשבוע שעבר, הצטרף לחגיגת המבקרים של המאמן האיטלקי. "שחקנים רוצים שבקהאם יחזור", אמר ללא חשש הקשר. "הוא ראוי ליחס הוגן, צריך לכבד את ההחלטה שלו לעזוב לארה"ב. אני צריכים כל שחקן, במיוחד אחד חשוב כמו בקהאם".

המנהל הספורטיבי פז'ה מיאטוביץ' הגן על המאמן בנושא רונאלדו: "לא זרקנו אותו, הגענו להסכמה. וידענו שיהיה קשה העונה, כי הקבוצה הייתה בסוף תהליך, ואנחנו מנסים להצעיר אותה".

קאפלו כבר אמר אחרי ההפסד הביתי המביך ביום ראשון ללבאנטה (1:0), כי הוא לא שוקל להתפטר. למגינת ליבם של אוהדי הקבוצה שדרשו שיילך, ונראה שגם ההנהלה לא ממש מעוניינת לפטרו. "אין אף אחד אחר שיכול להוביל את המהפכה שבה אנחנו מעוניינים מלבד קאפלו", אמר דובר ההנהלה מיגל אנחל ארויו. ריאל הבקיעה 28 שערים ב-21 משחקים, המספר הנמוך ביותר מזה 16 שנים.

קאפלו ניצל את ההזדמנות הזו כדי לבעוט בגופתו של דיייד בקהאם: "הוא לא עושה בשבילי שום דבר, וגם לא יעשה. הוא לא התשובה לבעיות שלנו. הוא היה כאן שלוש שנים ולא היה כזה טוב, וכרגע אני מנסה הרכב חדש. הנה, הוא שיחק נגד דפורטיבו ועדיין הפסדנו".

דל בוסקה לא אוהב את הגישה הזו. "לא רק שעכשיו יש שחקנים טובים פחות, זה גם פוגע בתדמיתה של ריאל. גם חוסר היציבות בהנהלה פוגע בהתנהלות, ואנשים לא מרוצים, למרות שעדיין אפשר לזכות באליפות ובליגת האלופות". הוא לא הסכים לענות לשאלה אם ייענה להצעה לחזור לסנטיאגו ברנבאו, אבל כן אמר שיחסיו עם ההנהלה הנוכחית טובים מאשר בתקופתו של פלורנטינו פרז.

חדשות נוספות מספרד:

* מגנה של ולנסיה אסייר דל הורנו מקווה לשוב לפעילות בזמן למשחקי שמינית גמר ליגת האלופות, שיתקיימו בסוף החודש.

* דיווחים בספרד מגלים שסלטה ויגו קרובה לפטר את מאמנה, פרננדו ואסקז, במיוחד לאחר האכזבה מהתיקו האחרון (1:1) נגד חימנסטיק. הקבוצה לא ניצחה 10 משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully