וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדן, דומיניק, ד"ר ג'יי, קובי וקרטר בתחרות ההטבעות

6.2.2007 / 12:34

כשופטים. רשימה מרשימה פחות תנסה לקחת מרובינסון את התואר: הווארד, גרין ותומאס. בארקלי מרוויח בהימורים, קירילנקו קרוב לטרייד?

סוף השבוע של האולסטאר מתקרב, וה-NBA פירסם את רשימת המשתתפים בתחרות ההטבעות שתתקיים ביום שבת ה-17 לפברואר. על הדרך פורסמה גם רשימת השופטים, שמרשימה בהרבה מאלו שינסו לקחת מנייט רובינסון את התואר.

רובינסון (ניקס) ינסה, כאמור, להגן על תוארו, כשדוויט הווארד (אורלנדו), טיירוס תומאס (שיקגו) וג'ראלד גרין (בוסטון) יקוו לנשלו. השופטים יהיו לא פחות מאשר מייקל ג'ורדן, דומיניק ווילקינס, ג'וליוס ארווינג (הלוא הוא ד"ר ג'יי), קובי בריאנט ו-וינס קרטר - כולם אלופים לשעבר. את התחרות של העונה שעברה ניצח הגמד רובינסון (1.75 מטר) לאחר שהחטיא 14 הטבעות רצופות, מה שהוביל לשינוי החוקים. לכל מתמודד יהיו שתי דקות להטביע, ומי שלא יצליח יקבל שתי הזדמנויות נוספות.

אם חשבתם שטיירוס תומאס, בשנתו הראשונה בליגה, יתלהב מהכללתו בתחרות, כדאי שתחשבו שוב. "אני משתתף בעניין רק בשביל הכסף", אמר תומאס בתשובה לשאלה האם הוא נרגש להיות שחקן הבולס הראשון להשתתף בתחרות מאז סקוטי פיפן ב-1990. "אני אבוא, אטביע, אקח את הצ'ק ואלך הביתה". הזוכה בתחרות יקבל 35,000 דולר, בעוד שסגנו ילך הביתה עם 22,500 דולר, והשניים הנותרים יסתפקו ב-16,125 ירוקים.

חדשות נוספות:

* אנדריי קירילנקו מכחיש שהוא רוצה לעזוב את יוטה, אבל טוען ש"אף אחד בליגה לא חסין מפני טריידים, וכשמישהו עם חוזה גדול לא משחק טוב, תמיד יש את הסכנה שהוא יעבור לקבוצה אחרת".

* צ'ארלס בארקלי ממשיך לספק פרטים על הנוהג שלו להמר בסכומים אסטרונומיים. בשנה שעברה הוא סיפר כי במהלך חייו הפסיד כ-10 מיליון דולר בהימורים, וכעת הוא טוען שיצא מערב הסופרבול מורווח ב-700 אלף דולר, מכיוון שהימר על האינדיניאפוליס קולטס, וגם שיחק "הרבה מאוד בלאקג'ק". לקינוח אמר: "בשנה שעברה הפסדתי 2.5 מיליון דולר בשש שעות. נכון, זה מטופש, אבל זו לא בעיה כי אני יכול להרשות לעצמי להפסיד סכומים כאלה".

* אנדרס נוצ'יוני החמיץ את המשחק הלילה (בין שני לשלישי) בין שיקגו ליוטה, ויושבת ל-7 עד 10 ימים בגלל פציעה ודלקת בכף רגלו. "זה ממש כואב", סיפר הארגנטינאי. לבולס נותרו שלושה משחקים במסע המשחקים שלהם במערב, ואז עוד שני משחקים ביתיים לפני פגרת האולסטאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully