וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני בספק למשחק נגד ספרד

6.2.2007 / 10:49

מכת פציעות לאנגלים: ברידג', אשלי קול, הארגריבס ואחרים לא ישחקו נגד ספרד. בצרפת מתעסקים בזימונו של סיסה, ובהשעיה אפשרית שלו

אנגליה מתמרקת לקראת המשחק של הנבחרת מחר (רביעי) נגד בספרד באולד טראפורד, כשהסוגיה הבולטת היא ההיעדרויות המרובות: ווין רוני בספק (נפגע ב-4:0 על טוטנהאם), ווין ברידג' בחוץ, אשלי קול בחוץ, פיל נוויל בספק, שוער וויגן כריס קירקלנד, חלוץ אברטון אנדרו ג'ונסון, קשר טוטנהאם ג'רמיין ג'נאס, וקשר באיירן אואן הארגריבס - כולם לא ישחקו.

מקלארן מתכנן לשחק 4-3-3, כפי שעשה ב-1:1 מול הולנד בחודש נובמבר. קירון דאייר עשוי לפתוח בצד שמאל של ההתקפה, אם רוני יהיה כשיר הוא יהיה במרכז, וארון לנון יתרוצץ לו בימין. פיטר קראוץ' ייקרא להרכב במידה שרוני ינוח.

בקישור מייקל קאריק, סטיבן ג'רארד ופרנק למפארד ינווטו את הספינה. בהגנה בלם מידלסבורו ג'ונתן וודגייט יחזור למדים הלאומיים, לצד ריו פרדיננד, גארי נוויל וגארת' בארי מאסטון וילה.

סטיוארט פירס יערוך את הופעת הבכורה שלו כמאמן הנבחרת הצעירה של אנגליה, הערב (שלישי) נגד ספרד.

גוד ניוז, בד ניוז

הקריירה של ג'יבריל סיסה לא הולכת חלק מהרגע הראשון: פציעה קשה במדי ליברפול, ישיבה ארוכה על הספסל, פציעה קשה במדי צרפת לפני המונדיאל, חזרה לשאמפיונה הצרפתי, ועכשיו עבירה קשה על מריו ייפס מ-PSG, שגמרה לו את העונה, ועלולה לגרור אחריה השעייה רצינית.

כשפייר אלן פראו ביצע באוקטובר 2006 עבירה דומה שהובילה לפציעה קשה של שחקן סדאן, הוא ישב בחוץ שבועיים, למרות שהתנצל מעמקי נשמתו. סיסה אפילו את זה לא עושה: "אני לא ממש יכול לתת לו את הרגל שלי כדי שישחק".

בעניין הטריקולור, סיסה מאושר מהזימון מחדש. "אני עדיין לא בשיאי, אבל אני נלחם על המגרש, ודומנק רואה את זה", אמר המארסייזי. "יש היררכיה בחוד, והרבה תחרות על דקות משחק. מקומו של תיירי הנרי מובטח, אחר כך יש את דויד טרזגה, ואז את ניקולה אנלקה, לואיס סאהה ואני באותו מעמד. אני מאוד מכבד את טרזגה, ויודע שהוא לפניי".

קשר ארסנל מתייה פלמיני קיבל זימון ראשון למדים הלאומיים, למשחק מחר (רביעי) מול ארגנטינה. הבלם הארגנטינאי רוברטו אז'אלה ישבור במשחק נגד צרפת את שיא ההופעות הבינלאומיות: "לפחות זה גורם לשחקנים להקשיב לי בחדר ההלבשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully