וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מכבי ת"א התקשרו לתמוך בניר לוין

לי בוץ

5.2.2007 / 21:10

"יש מאמנים שתמיד נאהב, לא משנה איפה הם יהיו", אמרו האוהדים בשיחות טלפון למאמן לשעבר, שהחל את עבודתו בשורות היריבה העירונית

אוהדי מכבי ת"א, מסתבר, לא שכחו את ניר לוין, שמונה אמש למאמן הפועל ת"א, היריבה העירונית. הבוקר (שני) התקשרו מספר אוהדי הקבוצה למאמן והביעו בפניו את תמיכתם בו והערכתם אליו, על אף שזה עבר לצד האדום של העיר. אותם אוהדים איחלו ללוין הצלחה באופן אישי וציינו כי הם לא שוכחים לו את הדברים החיוביים שהוא עשה במכבי.

בין היתר ציינו האוהדים את תמיכתו של לוין בקבוצה אחרי ההתמוטטות של מני לוי, את שני הגביעים בהם זכה ואת הכדורגל ההתקפי שהביא לקבוצה, דבר שהגיע לשיאו ב-1:10 על עירוני ראשל"צ ו-0:7 על בית"ר ירושלים בבלומפילד.

"במקרה שלך אנחנו מפרידים את היריבות", אמרו האוהדים בשיחות הטלפון ללוין. "אתה קודם כל בנאדם והוכחת את זה בתקופתך במכבי. יש מאמנים שהאוהדים של מכבי תמיד יאהבו בלי קשר לקבוצה אותה הם מאמנים, כמו דרור קשטן וניצן שירזי. אתה אחד מהם".

שחקני מכבי ת"א זכו היום ליום חופשי, לאחר אימון השחרור שערכו אמש אחרי הניצחון על הכח עמידר ר"ג. מחר יפתחו חניכיו של אלי כהן בהכנות למשחק הליגה מול מכבי הרצליה בשבת, כשיקיימו שני אימונים, בוקר וערב.

שחקני הנבחרת הצעירה - עומר פרץ, ליאור ז'אן ורועי דיין, כמו גם יובל שפונגין המתאמן עם הנבחרת הבוגרת - ישובו לאימוני הקבוצה רק ביום חמישי, לאחר משחקי הידידות של נבחרות ישראל מול אוקראינה, שיתקיימו ביום רביעי הקרוב באצטדיון הלאומי בר"ג.

גם הזר החדש של הקבוצה, דיאן איליץ', ישוב לאימונים רק ביום רביעי, וזאת מאחר שאמש המריא הקשר לביקור מולדת בן יומיים על מנת לערוך סידורים לקראת ההגעה של משפחתו לישראל. איליץ', שנפצע קלות במשחק מול הכח עמידר ר"ג, צפוי לחזור לאימונים מלאים עם חזרתו לישראל ולפתוח בהרכב גם מול מכבי הרצליה בשבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully