וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנתניה ובני יהודה שמו סוף לפרשת ה"נאצי"

רומן רוזנבלט

6.2.2007 / 14:20

אחרי שנפגשו נציגי הקבוצות, ביטלה נתניה את תלונתה בהתאחדות. לקראת הפועל ת"א: המשטרה דורשת 110 שוטרים ו-60 מאבטחים

אחרי שנציגי מכבי נתניה ובני יהודה שוחחו אמש (שני) וליבנו את פרשת הקריאות "נאצי" כלפי דניאל יאמר, שלחה נתניה הבוקר (שלישי) מכתב להתאחדות לכדורגל, תחת הכותרת: "ביטול הבקשה למיצוי דין עם בני יהודה".

במכתב נכתב בין היתר: "אנו מבקשים לבטל את בקשתנו למיצוי דין עם קבוצת בני יהודה בעבור קריאות הגנאי שלהם כנגד מר דניאל יאמר. יישבנו ההדורים ישירות עמם וקבלנו את התנצלותם".

אתמול (שני), במהלך קורס המנכ"לים בו משתתפים מנכ"ל מכבי נתניה קובי בלדב וקצין העיתונות איציק גניש, נפגשו השניים עם מנכ"ל בני יהודה, משה דמאיו ושוחחו על אירועי בשבת.

משטרת נתניה הודיעה כי היא דורשת 110 שוטרים ו-60 מאבטחים לקראת המשחק בשבת מול הפועל תל אביב, כשכבר מחר (רביעי) תתקיים מכירה מוקדמת של כרטיסים למשחק זה. הקופות ביום המשחק יפתחו ב-16:30, כשלוש שעות לפני המשחק. בעקבות מזג האוויר התעורר החשש לפציעות במשטח הדשא בקופסא, שגם כך אינו במצב מצוין, ולכן קיים ראובן עטר את האימון באולם הספורט של תיכון "שרת" בעיר.

כל הסגל השתתף באימון, להוציא את אמיר טגה, שהתאמן עם הנבחרת הצעירה לקראת משחק הידידות שיתקיים ברביעי עם נבחרת אוקראינה. בסיום האימון יצאו שחקני הקבוצה לארוחת גיבוש במסעדת "ספגטים" בעיר.

לי בוץ מוסיפה כי הערב נקנסה נתניה בבית הדין המשמעתי של ההתאחדות בסכום של 5,000 ש"ח, לאחר שעלתה באיחור למשחק מול בני יהודה. הדיון בעניינה של בני יהודה, בעקבות קריאות גזעניות של אוהדיה כלפי הבעלים של מכבי נתניה, דניאל יאמר, נדחה לשבוע הבא.

עדכון ראשון: 5.2, שעה 20:49
עדכון אחרון: 6.2, שעה 23:48

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully