וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני יהיה כשיר לספרד

4.2.2007 / 6:08

נבחרת אנגליה, היריבה הבאה של ישראל במוקדמות היורו, מתכוננת למשחק הידידות ברביעי. סקולארי ופורטוגל מחכים לברזיל, רונאלדיניו פצוע

ווין רוני יוכל לקחת חלק במשחקה של נבחרת אנגליה ביום רביעי הקרוב, מול ספרד באיצטדיון אולד טראפורד. חלוצה של מנצ'סטר יונייטד היה בספק למשחק הבינלאומי לאחר שנפגע ברגלו במהלך הניצחון 0:4 של היונייטד על טוטנהאם וצלע לעבר הספסל, אך נראה שהוא החלים. רופא הנבחרת יקבל החלטה סופית לגבי שיתופו סמוך למשחק.

אנגליה, כזכור, היא היריבה הבאה של נבחרת ישראל במשחקי הבית המוקדם לאליפות אירופה 2008, והיא תתארח באיצטדיון ר"ג ב-24 במארס. בזמן שהקבוצה של קשטן תתמודד במשחק ידידות מול אוקראינה, האנגלים יקוו לחזור לעצמם אחרי המונדיאל הכושל ואחרי הפתיחה הצולעת לקמפיין בהדרכתו של סטיב מקלארן.

האנגלים יחסרו את ג'רמיין ג'נאס מטוטנהאם, בעוד ג'ואי בארטון צפוי לערוך את הופעת הבכורה שלו. ג'ונתן וודגייט, בלמה של מידלסברו (המושאל מריאל מדריד), זומן לסגל לראשונה מאז 2004. אואן הארגריבס, שחזר מפציעה ארוכה רק לפני שבוע, יהיה בסגל אך לא צפוי לשחק.

ג'רארד מתרגש להיות קפטן

סטיבן ג'רארד ימלא את תפקיד הקפטן, מכיוון שהקפטן הקבוע ג'ון טרי עדיין לא התאושש לגמרי מפציעת הגב שלו. "זה חשוב לי מאוד", הודה ג'רארד, "זה יהיה מאוד מיוחד לצעוד בראש החבורה ולהוליך את הבחורים לעבר הקרב".

ג'רארד יצטרך לשתף פעולה עם ג'ואי בארטון, שבעבר טען כי קפטן ליברפול לא יכול לשחק יחד עם למפארד בהרכב, "אלא אם כן נותנים לכל אחד מהם כדור", כדבריו. "אין לי שום בעיה עם ג'ואי", אמר ג'רארד, "זה טוב שיש יריבויות בפרמיירליג, אבל בנבחרת שוכחים מהכל".

סקולארי מחכה לדונגה

רונאלדיניו הפצוע ייאלץ להחמיץ את משחקה הקרוב של נבחרת ברזיל מול פורטוגל, שייערך ביום שלישי באיצטדיון האמירויות בלונדון. ברזיל תפגוש שוב את פיליפה סקולארי, מאמן פורטוגל, שהוליך את הברזילאים לזכייה בגביע העולמי ב-2002. "זה רק משחק הכנה לקראת המשחקים המכריעים במארס מול בלגיה וסרביה", אמר סקולארי.

דונגה, מצדו, מנסה לשמור על מאזן נקי מהפסדים כמאמן הנבחרת הברזילאית, וינסה לנקום בפורטוגלים, שניצחו 1:2 במפגש האחרון בין שתי הנבחרות. אדריאנו חוזר לסגל, רונאלדו שוב לא זומן.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully