וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גם אני זומנתי לנבחרת בגיל 17"

לי בוץ

5.2.2007 / 18:50

דרור קשטן נימק את זימונו של בן סהר לסגל הבוגרת, והתעקש להימנע מעימות נוסף עם גיא לוי: "אני מזמן רק שחקנים שראויים להיות כאן"

ברני ארדוב

צילם וערך: דרור פיקלני

נבחרת ישראל התכנסה היום (שני) לקראת משחק הידידות מול אוקראינה ביום רביעי. האטרקציה המרכזית היתה בן סהר, שהתאמן לראשונה במדי הנבחרת הבוגרת. פיני בלילי, שנזרק מהסגל על ידי אברהם גרנט, חזר באופן רשמי למדים הלאומיים. עידן טל ורוברטו קולואטי, שלא יוכלו לשחק מול אנגליה בגלל צהובים, לא זומנו. בנוסף לא זומן אליניב ברדה הפצוע.

נבחרת אוקראינה, יחד עם הכוכב אנדריי שבצ'נקו, צפויה לנחות בישראל מחר בשעות הצהריים.

מתכוננים לאוקראינה, חושבים על אנגליה

לפני פתיחת האימון דיבר המאמן הלאומי, דרור קשטן: "אנחנו מתכנסים לקראת משחק הידידות נגד אוקראינה, אני רואה בהתכנסות הזאת ובמשחק הכנה למשחק החשוב מול אנגליה. אחרי המשחק מול אוקראינה אני מקווה שנקיים עוד משחקי אימון על מנת שנוכל להתכונן היטב לאנגליה ואסטוניה".

"החל מהמינוי שלי נבחרת ישראל עוברת תהליך הצערה, ולכן משולבים שחקנים כשרוניים מהנבחרת הצעירה שראויים להיכלל בסגל הנבחרת הבוגרת. הפעם זומנו חמישה שחקנים, בהתאם ליכולת, לכושר ולשילוב שלהם בקבוצה. חשוב לי שהם יחושו באווירה, ישתלבו, ומי שראוי גם יפתח בהרכב וישולב במשחקים".

"התכנסנו הפעם ללא מספר שחקנים בגלל סיבות אובייקטיביות. עידן טל וקולאוטי מוצהבים ולא יוכלו לשחק נגד אנגליה, לגבי טוטו תמוז יש בעיה עם האזרחות שלו, ואליניב ברדה פצוע. הדלת לנבחרת תמיד פתוחה ולראייה לכך מצאתי לנכון לזמן את אריק בנאדו. אני רוצה להדגיש שאין לי כוונה לעסוק בנבחרת האולימפית. אני מתכוון להתייחס רק לנבחרת ישראל ולשחקנים שנמצאים פה היום".

על טוטו תמוז אמר המאמן הלאומי: "שוחחתי עם אימו ועם ראשי ההתאחדות, הם אלה שצריכים לפעול עם השחקן עצמו. אני הייתי מעדיף שטוטו ייקח את תעודת המעבר שלו, אבל זו לא החלטה שלי. טוטו הוא שחקן מאוד כישרוני שמציג יכולת טובה מאוד, הוא הוכיח את זה גם אתמול ואין לי ספק שאם זה היה אפשרי הוא היה בנבחרת. אני לא צריך לעסוק בעניין הזה, אני מפעיל את הסמכות שלי איפה שאני יכול. היה לי הכבוד לעבוד עם שר הפנים, ולזכות איתו באליפות עם בית"ר, אבל יש חוקים במדינת ישראל ולא אני זה שיבקש שיעגלו פינות".

על בן סהר: "ההיסטוריה עם שחקנים צעירים מדברת בעד עצמה. גם כשאני הייתי בן 17 שיחקתי בנבחרת ללא פרוטקציה. עצם העובדה שהוא נמצא בצ'לסי ושותף בקבוצה הבוגרת מדברת בעד עצמה. שמעתי שגם בצ'לסי ביקשו ממנו למעט בראיונות, ולא להתראיין בכלל. יש להם גישה ואני תומך בה - לתת לו להתפתח ולשחק כדורגל".

"אני מזמין שחקנים שראויים להיות בנבחרת ישראל כי יש לנו משחקים מאוד חשובים שנמצאים לנגד עיניי, אני עושה מאמצים שהשחקנים הטובים ביותר יהיו פה. ומי שלא כאן ומוזמן לנבחרת הצעירה, אני לא אמנע את זה".

על העובדה שניר לוין אמור היה לעקוב אחרי אנגליה וויתר בשל מינויו כמאמן הפועל תל אביב אמר קשטן: "ניר אמור היה לטוס היום, אך הוא דיבר איתי אמש וביקש להשתחרר. שיחררתי אותו ברצון רב ואני מאחל לו בהצלחה. אנחנו נצפה במשחק הזה מכאן, יש לנו גם חומר לעבור עליו, ונסתדר גם כך".

על ריבוי הבלמים בסגל: "יש תפקידים שכל אחד מהם יכול למלא, אני לא מגדיר בלם כבלם. יש גם שחקנים שאני צריך לבדוק אם הם כשירים במאה אחוז. יש פה 22 שחקנים, מתוכם אני אבחר את ה-18 למשחק". קשטן סירב להתייחס לדוידוביץ': "אתייחס רק לשחקנים שנמצאים פה".

"זו הפתעה גדולה בשבילי להיות בנבחרת הבוגרת"

כמה עשרות ילדים הגיעו לאימון ועודדו את שחקני הנבחרת ששמחו על קבלת הפנים החמה. מי ששמח במיחוד היה מן הסתם בן סהר: "זו הפתעה גדולה בשבילי להיות בנבחרת הבוגרת. אני אנסה להוכיח שמקומי פה. אני גאה להיות בין כל החבר'ה האלה, בכלל כל מה שקורה לי בשנה האחרונה מפתיע לטובה, אבל כמו שאמרו אני צריך שקט. גם בצ'לסי ביקשו ממני לא לדבר יותר מדי עם התקשורת". על מהמפגש עם חברו מצ'לסי, אנדריי שבצ'נקו, אמר החלוץ: "לא דיברתי איתו על זה כי הייתי אמור להגיע לאולימפית, אבל אפגוש אותו כבר ביום רביעי".

אריק בנאדו הוחלף אתמול (ראשון)במחצית המשחק מול מכבי חיפה, משום שלא חש בטוב, אך באימון הנבחרת הוא הרגיש הרבה יותר טוב: "אני מרגיש יותר טוב היום, אין לי חום ואני לא מקיא. תמיד ראיתי את עצמי ראוי להיות בנבחרת, אבל יש מאמן שקובע. עד עכשיו הוא החליט שאני לא מתאים ואני שמח מאוד שעכשיו הוא החליט שאני יכול לתרום. אעשה הכל כדי להישאר בנבחרת. יש כאן שחקנים טובים ולמאמן יהיו טובות בחלק ההגנתי".

על העובדה שאם ישחק ביום רביעי ירשום את הופעתו ה-90 במדים הלאומיים, אמר הבלם: "אני אחד הוותיקים פה, שביט קצת יותר זקן ממני, אבל אני שמח מאוד על הקדנציה המחודשת שלי". בנאדו גם חיווה דעתו על הנבחרת האולימפית: "יש שחקנים טובים בנבחרת הצעירה. הדור הצעיר הוא דור טוב ואני מקווה שהם יתרמו לנו".

דודו אווט: "תמיד כיף לחזור לארץ ולנבחרת. אני תמיד מרגיש בכושר טוב, גם כשהפסדתי עם לה קורוניה. אוקראינה נבחרת חזקה, שיחקנו מולה, אני חושב שהמשחק חשוב כהכנה לאנמגליה, כך שאני מקווה שיהיה לנו משחק טוב".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

מצב רוח טוב באימון הנבחרת הצעירה

הנבחרת הצעירה פתחה אחר הצהריים (שני) את אימוניה לקראת משחק הידידות מול מקבילתה האוקראינית ביום רביעי הקרוב באיצטדיון רמת גן, משחק שיתקיים שעתיים לפני המשחק בין הנבחרות הבוגרות של שתי המדינות. סגל השחקנים המלא עמד לרשותו של גיא לוי, כולל מגן הפועל תל אביב דני בונדר, שנפצע במשחק הליגה של קבוצתו מול הפועל כפר סבא בשבת, אך הערב ערך אימון מלא במדי הנבחרת.

בינתיים נראה כי לוי מתלבט לגבי עמדת השוער בין תום אלמדון ממכבי חיפה לאוהד לויטה מהפועל כפ"ס. זאת לאור העובדה שאלמדון לא מספק את הסחורה בין הקורות של האלופה היוצאת בעוד שלויטה מצטיין במדי קבוצתו. השחקנים והמאמן העדיפו שלא להתראיין בסיום האימון.

לפני פתיחת האימון זכו השחקנים לביקור של אורח מיוחד - הזמר קוקו מאילת, שכתב שיר מיוחד עבור הנבחרת. השחקנים התקבצו כולם סביבו והאזינו בעניין לשיר, שכלל את הפזמון החוזר: "בנבחרת ישראל יש שחקנים עם נשמה, וכולם יודעים עכשיו שישראל על המפה".

על ההשראה לכתיבת השיר, שמכיל בתוכו את שמות כל שחקני הנבחרת, אמר קוקו: "אני מוזיקאי, ובנוסף אני מלווה את הבן שלי שמשחק בבית"ר באר שבע. הוא יהיה אחד הכדורגלנים הטובים בארץ, כך שהמוזיקה והכדורגל הולכים יחד אצלנו בבית. בעזרת השם אם הנבחרת תצליח, גם השיר יצליח". קוקו הבטיח שיעשה מאמצים כדי שהשיר ילווה את הקמפיין של הנבחרת ויהפוך להמנון לקראת אליפות אירופה. השחקנים עצמם היו משועשעים לשמוע את שמם בתוך השיר.

עדכון ראשון: 16:36, 05/02/07
עדכון אחרון: 18:50, 05/02/07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully