וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאפלו לא מתכוון להתפטר

5.2.2007 / 15:01

שריקות הבוז בברנביאו אחרי ההפסד ללבאנטה לא הרתיעו את המאמן האיטלקי של ריאל. בברצלונה מעודדים מחזרתו של אטו

הפסדה הביתי של ריאל מדריד אתמול ללבאנטה (1:0) עורר את הגל המוכר בקרב הקהל בסנטיאגו ברנביאו, שדורש את ראשו של המאמן. התקשורת הספרדית כבר מיהרה לדווח כי ויסנטה דל בוסקה, מאמנה לשעבר של הקבוצה, כבר מוכן לחזור לתפקיד במידה וייקרא לדגל.

בינתיים מאמנה הנוכחי של ריאל, פאביו קאפלו, מצא שלל תירוצים להפסד המביש מול לבאנטה: "היו לנו שישה או שבעה מצבים להבקיע, ושלושה פנדלים שהגיעו לנו ולא נשרקו. מהעבר השני היתה להם בעיטה אחת לשער במשך כל המשחק, כך שהתוצאה אינה הוגנת".

קאפלו הודה כי לאוהדים יש זכות מלאה לשרוק בוז לקבוצה, אבל הכריז כי אין לו שום כוונה להתפטר. "אני עדיין משוכנע שאנחנו מסוגלים לזכות השנה בתואר כלשהו. אנחנו חזק במירוץ על האליפות, ועדיין בחיים בליגת האלופות".

האריה חזר

למרות התיקו המאופס של ברצלונה אמש מול אוסאסונה, התעודדה אלופת אירופה מחזרתו לפעילות של סמואל אטו, שנכנס כמחליף חמש דקות לסיום. החלוץ הקמרוני, שנעדר מהמגרשים בארבעת החודשים האחרונים לאחר שעבר ניתוח בברכו. "ארבעת החודשים האחרונים היו ארוכים במיוחד עבורי", אמר אטו לאחר המשחק. "אני לא רגיל לראות כדורגל מהיציע". בקשר להמשך תהליך החלמתו אטו נשאר זהיר: "אני מאמין שהרגל תחלים לחלוטין רק בעוד כשנה, אבל למרות זאת אני כשיר לשחק כבר עכשיו".

מאמנו, פרנק רייקארד, נשמע מעודד מהחזרה של מלך השערים שלו: "זה היה חשוב להתחיל להכניס אותו לקצב, שירגיש קצת את הדשא, ומעתה נמשיך לעבוד איתו לאט לאט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully