וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסיפה קשה לפני אימון מכבי חיפה

רומן רוזנבלט

5.2.2007 / 13:15

רוני לוי כינס את שחקניו בבוקר שלאחר התבוסה לבית"ר ירושלים ושוחח איתם שעה ארוכה. "תתחילו לחשוב על הקריירות שלכם", אמר

שחקני מכבי חיפה הגיעו הבוקר (שני) למתקן האימונים בכפר גלים חפויי ראש ובמצב רוח שפוף. לפני האימון קיים רוני לוי אסיפה שערכה כשעה, בסיומה יצאו השחקנים לאימון שחרור עם מאמן הכושר דידי חממי. לוי יצא אל השחקנים מאוחר יותר.

שחקני הנבחרת שוחררו מהאימון לאחר האסיפה בה הראה לוי לשחקניו את קטעי הוידאו מהמחצית הראשונה של המשחק אמש, שהכריעה את גורל המפגש כולו. "אתם חייבים לקחת את עצמכם בידיים, איש איש וחשבון הנפש לו. יש לכם מחויבות עליונה למועדון שנתן לכם הכל, ובכלל זה תנאים וכל מה שביקשתם", אמר המאמן לשחקניו באסיפה.

לאחר מכן רמז לוי על שינויים שעשויים להיערך כבר במחזור הקרוב בהרכב הקבוצה, ואף רמז לעונה הבאה כשהביע אכזבה משחקנים שלא קיבלו את הצ'אנס שניתן להם: "אסור לכם לשכוח לרגע שנותרו לפנינו מספר מטרות נוספות. בנוסף לייצוב הקבוצה בליגה, נשארה לנו אירופה ועם יכולת כזאת לא צריך להיות נביא כדי להבין שזה עלול להסתיים רע, רע מאוד".

לוי גם ביקר בחריפות את חלק משחקניו, על אף שלא נקב בשמות: "יחד עם זאת, כדאי שבנוסף למחשבות על מה שאתם חייבים למועדון ולבעליו, תתחילו לחשוב גם על הקריירה שלכם. יש כאן מספר שחקנים שקיבלו ממני אשראי גדול ואיכזבו אותי מאוד. כולם מחכים שנתאושש ונחזור לעצמנו, ואתם חייבים להפנים ולצאת לדרך חדשה בארבעת החודשים שנותרו עד סיום העונה".

ניידת משטרה באימון

לפני תחילת האימון הגיעה ניידת משטרה לכפר גלים מחשש שיגיעו אוהדים זועמים של הקבוצה, אבל כשראו שאין אף אוהד, עזבו השוטרים את המתקן. בחיפה היו כאלה שלא הופתעו מכך שאף אוהד לא הגיע למחות, שכן האדישות של הקהל הירוק לפחות כלפי חוץ מאפיינת את יחסי האוהדים והמועדון בתקופה האחרונה.

בבוקר שלאחר ההפסד לבית"ר כבר עלו ספקולציות שונות לגבי תכנון העונה הבאה, שחלקן עשויות להפוך גם לעובדות בעוד כמה חודשים ונוגעות בעיקר למעמדם של רוב זרי האלופה וחלק מהישראלים שכמעט לא משחקים העונה. לאור היכולת של רוב הזרים העונה, חלקם הגדול עשוי לסיים את דרכו בסוף העונה, אם כי טרם התקבלה החלטה בעניין. אחת הבעיות העיקריות העונה היא ההגנה שהפכה אמש לגרועה ביותר בליגת העל עם 29 ספיגות ב-19 משחקים, יחד עם העובדה שנוצר רצף של 3 הפסדים רצופים, בו ספגה הקבוצה 8 שערים ולא הצליחה לכבוש ולו שער אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully