וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנדה: "אנחנו לא מפחדים מאף קבוצה"

5.2.2007 / 12:40

מגן הפועל פ"ת לא מזלזל במכבי חיפה, אבל ישמח אם תמשיך את רצף הפסדיה גם מול קבוצתו . סרור: "הם בלחץ, אבל אנחנו צריכים נקודות"

אחרי שניצחה לפני שבועיים את הכח עמידר ר"ג (1:2) ויצאה בתיקו 0:0 עם מכבי הרצליה, הפועל פ"ת שבה להילחם מול יריבות עדיפות ממנה וביום שבת הקרוב היא תפגוש את האריה הפצוע של הליגה, מכבי חיפה. הירוקים מגיעים אחרי שלושה הפסדים רצופים, שניים מהם להכח והרצליה. סוגרת הטבלה מפתח תקוה, כבר סיימה בתיקו 2:2 מול הירוקים בגביע הטוטו והיתה עדיפה עליהם באותו משחק.

"למכבי חיפה, כמו כל קבוצה, יש תקופות לא טובות, אבל לרגע אי אפשר לזלזל בה", אומר מגן הקבוצה עומרי קנדה, "אבל אנחנו לא מפחדים מאף קבוצה ואנחנו לא רוצים שחיפה יתאוששו על חשבוננו. הם עדיין בגביע אופ"א ואלופים שלוש שנים ברציפות, אבל אני סומך על המאמן שלנו שיידע להכין אותנו כמו שצריך".

"אנחנו פחות מסתכלים על קבוצות אחרות, ומתרכזים יותר בעצמנו וממשיכים לעבוד קשה", אמר עידן סרור שלא יטול חלק באימון הפועל פ"ת היום (שני) בקיבוץ עינת, אלא יצטרף לשאר חבריו מהנבחרת הצעירה, אשר מתאמנים לקראת המפגש מול המקבילה מאוקראינה ביום רביעי. "אנו מקווים שנייצר כמה שיותר נקודות בבית. מצבה של חיפה פחות מעניין אותנו ונתרכז בעיקר בהכנות הטקטיות מולם", אמר הקשר. חיפה בלחץ, אחרי שלושה הפסדים רצופים, אתה לא חושש שהם יתפוצצו עליכם? "הם בלחץ, אבל גם אנחנו צריכים את הנקודות לא פחות מהם. אני מעריך שיהיה משחק קשה וצמוד".

חלוץ הקבוצה שמעון אבו חצירא יודע היטב על מה מדבר חברו לקבוצה עידן סרור: "אנו מקבלים את חיפה בתקופה לא טובה והם בטח אומרים לעצמם 'זה המשחק בו אנו חייבים לנצח ולהביא נקודות', אבל אנו אומרים את אותם דברים גם לעצמנו". אבו חצירא, שבעקבות התקרית עימו במשחק גביע הטוטו ספג שוער חיפה ניר דוידוביץ' עונש הרחקה מארבעה משחקים, לא מסתכל אחורה: "אני חושב רק על המשחק, איך אני יכול לעזור לקבוצה ושחובה עלינו להשיג נקודות. מבחינתי המקרה עם דוידוביץ' הוא היסטוריה".

שחקנים בהפועל פ"ת ידעו לספר על האווירה הטובה והאופטימית השורה בקבוצה, ועומרי קנדה יודע למי מגיע הקרדיט: "הקהל שלנו הוא מספר אחד בארץ, ועומד לצידנו כל הזמן. הגיעו 2,000 אוהדים למשחק החוץ בהרצליה, איזו עוד קבוצה מביאה כאלה מספרים? אני אישית מאוד מחובר לקהל כי אני אוהד שרוף של הקבוצה, ולפני כמה שנים אני ישבתי איתם ביציע".

ניר לוין, מאמנה הטרי של הפועל ת"א, אימן בעונה שעברה את הכחולים וחתום עימם בחוזה גם לעונה הנוכחית. הנהלות שתי הקבוצות פועלות כדי להתיר את חוזהו במלאבס והעניין הביורוקרטי צפוי להיפתר עד מחר לכל המאוחר. קשר הקבוצה מאור בוזגלו, יערוך בעינת אימון ריצה קל, והצוות המקצועי יחליט במהלך השבוע אם יהיה כשיר לסגל המשחק מול חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully