וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"החלפתי מאמן עם קבלות"

לי בוץ

5.2.2007 / 11:37

ניר לוין הנרגש העביר אימון ראשון בהפועל ת"א, פחות מיממה אחרי שמונה למאמנה. "קיבלתי קבוצה במצב מצוין", הוא מחמיא לשום

ברני ארדוב

צילום ועריכה : אמיר לב

חמישה ימים לפני משחק הליגה מול מכבי נתניה ותשעה ימים לפני המפגש מול ריינג'רס בגביע אופ"א, התעוררה הבוקר (שני) הפועל ת"א לתקופה חדשה, תחת המאמן ניר לוין שכבר הספיק להעביר אימון ראשון בוולפסון.

מהאימון נעדרו שחקני הנבחרת האולימפית, רמי דואני, דני בונדר וגילי ורמוט. שביט אלימלך, שיתאמן אחר הצהריים עם הנבחרת הבוגרת, הגיע על אזרחי והחליף כמה מילים עם המאמן החדש. אליניב ברדה ערך אימונים אישיים ובקבוצה ייעשו מאמצים להכשירו למשחק בנתניה ביום שבת. יו"ר הקבוצה, מוני הראל, הגיע לאימון שלא כהרגלו כדי לצפות במאמן החדש. אורח בלתי צפוי נוסף היה פיני בלילי, שהגיע לישראל לרגל זימונו לנבחרת.

ניר לוין היה נרגש ואמר: "אני מרגיש מצוין חוץ מזה שקצת קריר. אמרתי אתמול ואני חוזר על זה היום, אני שמח להיות כאן. הפועל ת"א זה מועדון גדול ומפואר. על פי כמות העיתונאים, העניין והאוהדים סביב הקבוצה ניתן לראות שמדובר במועדון גדול. העבודה כאן מחייבת, אבל אין לי הרבה מה להגיד כי רק התחלתי אותה".

לוין הוסיף על יצחק שום: "חשוב לי לציין שהחלפתי מאמן מצוין ומאוד מוערך עם קבלות מהשורה הראשונה. קיבלתי קבוצה במצב טוב ואני לא נכנס לנסיבות ההחלפה. לא הספקתי לדבר עם שום, אבל הסברתי לאנשי הפועל ת"א שחשוב שהדברים ייסגרו הכי טוב".

לאחרונה פירסם לוין טור דעה, לפיו הפועל לא מספיק טובה בשביל להתמודד על האליפות ושבית"ר תזכה בה. "מה שאמרתי כפרשן זה משהו אחר ממה שאני מדבר עליו כמאמן וגם את זה אמרתי בטור", הסביר לוין, "כפרשן אתה רואה דברים בצורה שונה וכמאמן, כשאתה עומד על הקווים אתה רואה דברים אחרת, לכן זה לא רלוונטי".

בסיום האימון אגב, לוין השאיר מספר שחקנים, ביניהם שלושת הזרים לוסיאנו דה ברונו, איבן יוליץ' ו-וולינגטון למשחקון של 5 על 5 בו הוא נטל חלק והפגין ביצועים מרשימים.

יוסי אבוקסיס הגיע אך לא התאמן. מחרתיים הוא יוריד את התפרים וישוב להתאמן. בינתיים התייחס הקפטן למאורעות היממה האחרונה, אבל נראה מבולבל ונזהר מלפגוע באיש: "כמובן שכולנו קיבלנו את זה בהפתעה ואני באמת לא רוצה להיכנס לזה יותר מדי. אני לא יודע את הסיבות ואני לא חושב שמתפקידי לדבר על זה. כקפטן אני צריך להכניס את השחקנים לדרך החדשה. יש לנו מטרות ואנחנו לא רוצים להתעסק בכל המסביב ולאבד אותן.

"אני מכבד מאוד את שום ואת ההנהלה. אני כל כך מסתדר עם כולם ואני לא רוצה להגיד משהו שיתפרש בתורה לא נכונה. עוד לא יצא לי לדבר עם שום, אבל אני אדבר איתו בקרוב".

על מאבק האליפות אמר אבוקסיס: "אחרי שלא ניצחנו שני משחקים ברציפות קשה לדבר על זה. מצד שני זה כדורגל ובשבוע אחד הכל יכול להתשנות. בית"ר נראים הכי טוב וצריך להגיד את זה. אנחנו פחות טובים בתקופה האחרונה וכרגע אנחנו חושבים פחות על המקום הראשון. אנחנו צריכים להילחם כדי להתקדם באירופה וזה הדבר הכי חשוב בתקופה הקרובה".

על מצבו הבריאותי אמר: "אני מקווה להתחיל מחר לרוץ ורק אחרי זה אני אדע. כרגע המקום עדיין נפוח וכואב. אני לא רוצה לפספס את המשחק ומול ריינג'רס כי זה משחק העונה שלנו. מספיק שהפסדתי את הדרבי".

הבוקר התקיימה פגישה בין אנשי הפועל ת"א לנציגי המשטרה לקראת המשחק מול גלאזגו ריינג'רס בגביע אופ"א. רב פקד שמעון לביא, מפקד מרחב יפתח, סיפר שכאלף אוהדים סקוטים כבר הבטיחו את מקומם בבלומפילד במשחק שיתקיים בעוד תשעה ימים. לאוהדי גלזגו יקצו האדומים את שערים 8-9. עוד סיפר לביא כי האבטחה במשחק תהיה מאסיבית וגם תופעת הספסרות תטופל באופן קשה מן הרגיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully