וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בטורקיה נהוג להקניט שחקן יריב במילה 'כושי'"

5.2.2007 / 10:23

קשרה הטורקי של ניוקאסל, אמרה, מואשם בגזענות ולא מבין על מה המהומה. סקולארי ממליץ לרונאלדו לעבור לברצלונה: "יש שם שמש"

התאחדות הכדורגל הניגרית מאיימת לתבוע את צ'לסי ואת ניוקאסל, אחרי שאלו לא ששות לשחרר את שחקניהן הניגרים למשחק נבחרתם מול גאנה ביום שלישי. גלן רואדר, מאמן ניוקאסל, טען שחלוץ הקבוצה, אובפמי מרטינס, עייף. צ'לסי מצידה הודיעה שקשרה, ג'ון אובי מיקל, פצוע. פיפ"א קובעת מדי שנה תאריכים מוסכמים למשחקי ידידות והשבוע זהו המקרה. לפיכך לנבחרת ניגריה יש זכות לדרוש את שחרורם של שחקניה ולתבוע את הקבוצות במקרה והם לא ישוחררו.

ואם במרטינס עסקינן, הרי שקשרה הטורקי של ניוקאסל, אמרה בלוזוגלו, מצהיר שהחלוץ הניגרי הוא חברו הטוב ביותר בקבוצה. ולמה לו לאמרה לספר על מערכות היחסים שלו ככה סתם פתאום? הקשר הטורקי הואשם בהקנטות גזעניות כלפי שחקניה שחומי העור של אברטון, טים הווארד, ג'וזף יובו וג'וליאן לסקוט, במהלך המשחק בין הקבוצות בדצמבר.

"אני לא יכול להיות גזעני כי הדת שלי, האיסלאם, לא מתירה זאת", אמר אמרה שעשוי לעמוד תחת חקירה של ההתאחדות, "מרטינס הוא החבר הכי טוב שלי בניוקאסל והוא השותף שלי לחדר במלונות, אז איך אפשר להאשים אותי בגזענות? לעקוץ שחקנים יריבים במילים כמו 'שחור' ו'כושי' זה דבר נהוג בטורקיה, אבל כשאומרים את זה באנגליה זה מובן בצורה לא נכונה".

סקולארי רוצה את רונאלדו בברצלונה

ווין רוני בספק למשחקה של נבחרת אנגליה מול ספרד ביום רביעי. חלוץ מנצ'סטר יונייטד נפצע במהלך משחק הניצחון על טוטנהאם (0:4) ואלכס פרגוסון, כהרגלו יש לומר, כבר הצהיר כי ייתכן ורוני לא יוכל לשחק.

במנצ'סטר יונייטד שמח ולא רק בגלל רוני. כריסטיאנו רונאלדו מצטיין העונה, אבל בד בבד נקשר שמו עם מעברים לליגות אחרות, בעיקר לספרדית. לנוכח השמועות ולצד הדיווחים על פגישה חשאית בין הפורטוגלי וסוכנו לריאל מדריד בדובאיי לאחרונה, נכנס גם מאמן נבחרת פורטוגל, לואיס פליפה סקולארי לעובי הקורה.

"שלב הבסיס החינוכי שרונאלדו היה צריך לרכוש מגיע לסיומו ועכשיו זה זמן טוב עבורו לשנות מקום ואווירה", אמר ביג פיל וגם המליץ לכוכב על בית חדש ואפשרי: "ברצלונה ייהנו ממנו מאוד כי הוא ישלים את רונאלדיניו בצורה מושלמת. בשביל כריסטיאנו מזג האויר בברצלונה יהיה אלמנט חשוב. יש שם הרבה יותר שמש מאשר במנצ'סטר.

"הוא צריך לעבור למקום בו הוא יהיה חלק מקבוצה ולא לשחק בקבוצה שהשיטה שלה זו הסתמכות על יכולת אישית של כוכבים. הוא צריך להיות אחד מהכוכבים ולא הכוכב היחיד".

  • עוד באותו נושא:
  • ניוקאסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully