וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמואל יבואה נתקע בשדה התעופה בצרפת

5.2.2007 / 18:45

החלוץ הגנאי של כפר סבא איחר לטיסה שיוצאת לבורקינה פאסו, לקראת משחק הידידות של נבחרתו. ישראלביץ': "באדיר קרא לי גמד ויצא טמבל"

חלוץ הפועל כפר סבא ונבחרת גאנה, סמואל יבואה, תקוע בשדה התעופה בצרפת. החלוץ היה אמור להמריא הבוקר לבורקינה פאסו על מנת להשתתף במשחקי המוקדמות של אולימפיאדת ביג'יין 2008, שיקבעו מי מהקבוצות האפריקאיות תקבל את הכרטיס למשחקים. יבואה ונבחרתו, גאנה, נחשבים לאחת הנבחרות החזקות ביבשת אפריקה.

יבואה הגיע בשעות הבוקר לשדה התעופה בצרפת, אולם הטיסה לשדה התעופה, של חברת "אייר פראנס", יצאה באיחור קל. בעקבות הדברים, יבואה איחר לטיסה שיוצאת משדה התעופה בצרפת לבורקינה פאסו והוא ייאלץ לבלות שם את הלילה. מחר בבוקר צפוי השחקן להמריא ליעד המבוקש, על מנת ליטול חלק במשחק שייערך ביום רביעי. יבואה יחזור ביום חמישי וצפוי לפתוח בהרכב מול הכח עמידר רמת גן.

היום לא התאמנה הקבוצה וזכתה ליום חופש מהמאמן אלי אוחנה. המגן, אלירן דנין, מתאמן עם הנבחרת האולימפית לקראת משחק הידידות ביום רביעי מול נבחרת אוקראינה.

ישראלביץ': "באדיר קרא לי גמד ויצא טמבל" (אלי שטרן, הארץ)

קשר הפועל כפר סבא, גיז'רמו ישראלביץ', הגיב אתמול (ראשון) לנסיון ההתגרות של קשר הפועל תל אביב, ואליד באדיר, כלפיו במהלך המשחק בין הקבוצות בשבת. באדיר, שהוציא לשון ורץ בצמוד לישראלביץ', נתפס על ידי מצלמות הטלוויזיה באופן שלא הוסיף לו כבוד.

ישראלביץ': "באדיר קרא לי 'גמד, אתה יורד ליגה ואני משחק באירופה', ואז הוציא לי לשון. האמת, אחרי שראיתי את זה שוב אני שמח שלא הגבתי, כי הוא יצא טמבל. גם אשתי שאלה אותי למה לא הגבתי ואמרתי לה שאם הייתי מגיב לכל שחקן שעושה לי כאלה דברים, הייתי יוצא כל הזמן בכרטיסים אדומים".

בכפר סבא כעסו על התנהגותו של באדיר, וציינו כי גם במשחק הראשון בין הקבוצות אירעה תקרית בין השניים, כאשר גם אז באדיר הקניט את ישראלביץ'.

אוהדי כפר סבא כעסו על המגן השמאלי החדש, אלירן דנין, לאחר שבחר להקדיש את שער הבכורה שלו בשבת דווקא לאוהדי בית"ר ירושלים. דנין אמר אתמול: "לא רציתי לפגוע באוהדי כפר סבא, פשוט שמחתי שהשער שכבשתי עזר גם לבית"ר. אני אוהב את אוהדי כפר סבא ואתן את כולי לטובת המועדון".

אתמול ערכה הקבוצה אימון ראשון על משטח הדשא הסינטטי שהונח על מגרש האימונים בסמוך לאיצטדיון.

עדכון ראשון: 07:37, 05/02/07
עדכון אחרון: 18:45, 05/02/07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully