וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאמר: "המבוכה שלי הטילה רפש על מדינה שלמה"

רומן רוזנבלט

4.2.2007 / 21:18

בעלי מכבי נתניה הגיב לקריאות של אוהדים מבני יהודה: "בגרמניה רוצים להכין כתבה על היהודה שהגיע לארצו ונקרא בה 'נאצי'"

דניאל יאמר, בעלי מכבי נתניה, הגיב היום (ראשון) לקריאות ה"נאצי", שהושמעו כלפיו במשחק מול בני יהודה. בין היתר אמר יאמר: "אוהדים ותומכים יקרים של מכבי נתניה. אתמול, כעבור מספר דקות של ישיבה ביציע בצמוד לאוהדי בני יהודה, החלטתי לעזוב את היציע, לאחר שחשתי כי קיימת סכנה אמיתית לי ולאורחיי. חשתי כלפינו שנאה תהומית מצד אוהדי בני יהודה, והחלטתי לקחת את כל אורחיי ליציע בו היו אוהדי מכבי נתניה.

"אני לא רוצה, ולא מתכוון לנסות לשנות שום דבר בהיסטוריה הוורבאלית שהייתה קיימת לפניי, אבל מה שאני לא מוכן לקבל כאדם יהודי, שמחויב לישראל מהיום הראשון בו נולד, אשר גדל ללא משפחה גדולה בגלל שחלקה לא שרדה את השואה, וכיהודי שהצליח בגרמניה אשר תרם כסף מעומק ליבו למוסדות בישראל, לצדקות ולילדים במצוקה, שיכנו אותי נאצי. אני חושב שאחרי מקרה זה צריכים ההתאחדות לכדורגל, הפוליטיקאים בישראל, המשטרה ובעלי הקבוצות להיות מחויבים על מנת לעשות את הכל כדי שמקרים מסוג זה לא יקרו עוד לעולם.

"המבוכה הגדולה ביותר שלי היא כאשר התקשרו אליי כלי תקשורת מגרמניה וביקשו לשלוח צוות צילום על מנת להכין כתבה על "היהודי שהגיע מגרמניה לארצו ונקרא בה נאצי", וביקשו תגובות על התחושות שלי על הדברים שנאמרו אליי, כאן בישראל. המבוכה שלי לא היתה יכולה להיות גדולה יותר. המבוכה הפרטית שלי הטילה רפש על כל מדינתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully