וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זו הצהרת כוונות של בית"ר ירושלים"

רומן רוזנבלט

5.2.2007 / 11:24

יוסי מזרחי לא מסתנוור מה-0:3 של שחקניו על חיפה, אבל קונצרט תמוז נראה מעודד. רוני לוי: "התפטרות לא עוברת לי בראש". 12 אוהדים נעצרו

טל לוי

"הליגה עוד ארוכה מאוד"

צילם וערך: דרור פיקלני

קשה להאמין שמישהו נהנה מהמראות של מאמן מכבי חיפה רוני לוי, בסיום משחק ההפסד 3:0 לבית"ר ירושלים. מטר של קללות וחפצים מהיציעים לכיוון חדר ההלבשה, ואפילו שונאיו של לוי, אם יש כאלה, היו מחסירים פעימה באותו רגע.

הקריאות של אוהדי מכבי חיפה ללוי להתפטר מהקבוצה ממש לא חדשות, אם זאת נראה כי הפעם הוא כבר שוקל את האפשרות הזאת יותר ברצינות. הבעלים יעקב שחר אמר כי הוא אינו מתכוון לפטר את לוי.

לוי אמר בסיום המשחק: "זה היה משחק גרוע מאוד שלנו, המשך ישיר למה שהיה בשבוע שעבר, המצב לא טוב". במחצית המשחק אגב, נזף לוי בשחקניו ואמר להם כי אם לא יתעוררו הם יקבלו "6 או 7 חתיכות". כשנשאל אם הוא מתכוון לשאת באחריות ולהתפטר אמר לוי: "אחרי המשחק זה לא הזמן לדון בעתיד שלי, אנחנו צריכים לנתח את המשחק. האופציה הזאת קיימת, אבל זה לא מה שעובר לי בראש אחרי המשחק. היה לי הרבה מה להגיד לשחקנים, אבל זה נשאר ביני לבינם. אין ספק שאם נהיה מציאותיים, אנחנו מבינים שמשהו השתנה ואנחנו בתקופה הכי רעה מאז שאני נמצא בקבוצה. עדיין לא צריך להסיק מסקנות מרחיקות לכת, זה עוד רחוק".

על תגובות הקהל, שקילל את לוי בסיום המשחק וזרק לעברו חפצים אמר המאמן: "אני יכול להבין את האכזבה שלהם, זו תגובה לגיטימית".

אדורם קייסי שנפצע ייבדק מחר (שלישי), בשל מתיחה בשריר. הקבוצה קיימה אימון בוקר, לו קדמה אסיפה ארוכה בת כשעה בעקבות המצב. ניידת משטרה הגיעה למתחם האימונים מחשש להתפרעויות נוספות של אוהדים, אבל כאלו לא נרשמו.

מאמן בית"ר ירושלים יוסי מזרחי אמר אחרי המשחק: "הליגה עוד ארוכה מאוד. הניצחון הזה הוא משמעותי לא רק בגלל שלוש הנקודות, אלא בגלל שזו מכבי חיפה. זו הצהרת כוונות של בית"ר ירושלים, אבל אסור להסתנוור עדיין. זה המתכון בכדורגל, כשעובדים קשה יש תוצאות".

בסיום המשחק התפתחה תיגרה ביציע בין כמה מאוהדי בית"ר ירושלים לאוהדים המקומיים. אחד מאוהדי מכבי חיפה נפגע בראשו וטופל על ידי הצוות המקצועי של הקבוצה. בנוסף, נופצה שמשה של אוטובוס שהסיע את אוהדי מכבי חיפה מאזור המרכז. כמו כן, במהלך המשחק ואחריו נעצרו 12 אנשים, בעיקר בעקבות שימוש באמל"ח וספסרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully