וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל אירווין בהיכל התהילה

4.2.2007 / 21:05

אחרי שנכשל בשלושה נסיונות קודמים, נבחר הפעם התופס של דאלאס קאובויס, יחד עם עוד חמישה, בהם ת'ורמן תומאס וברוס מתיוס

למרות עבר בעייתי ולמרות כשלונות חוזרים ונישנים ורגליים ששם לו פול טגליאבו, הקומישינר הקודם של ה-NFL, מייקל אירווין נכנס להיכל התהילה. אירווין, התופס שהיה חלק בכיר בשושלת של הדאלאס קאובויס בשנות ה-90, צלח את הכניסה להיכל בניסיון השלישי שלו.

אירווין פרש ב-1999. הוא סיים את הקריירה עם 11,904 יארדים ו-65 טאצ'דאונים, אבל בעיות של קוקאין, שגם הובילו למאסר ב-2000, גרמו להתנגדות קשה שהובלה על ידי טגליאבו לבחירתו. הפעם נמנע טגליאבו כבר בסיבוב הראשון, מה שהוביל לבחירתו של אירווין.

בנוסף לאירווין נכנסו להיכל ת'ורמן תומאס, הרץ האחורי המשובח של בפאלו בילס, ברוס מת'יוס, שחקן הקו הקדמי של יוסטון (ואחר כך של טנסי, כשהפרנצ'ייז עבר לשם), רוג'ר ווהרלי, שחקן ההגנה של סט. לואיס קרדינלס עד 1982, הטייט אנד של דטרויט בשנות ה-70, צ'רלי סנדרס, ושחקן הקו הקדמי של קליבלנד בשנות ה-60 וה-70, ג'ין היקרסון.

מת'יוס, שנבחר מהמכללה המפוארת של USC ב-1983, אמר: "אף פעם לא באמת גדלתי. תמיד שיחקתי פוטבול, יכולתי לשחק עד גיל 40 וזה מה שעשיתי, ועכשיו אתם אומרים לי שנכנסתי להיכל התהילה? לא הייתי עצבני, עד שראיתי את המשפחה שלי מגיבה לזה ואז התפרקתי".

תומאס, כמו הרבה שחקנים גדולים בהיסטוריה, ייזכר לעולם בגלל המקרה המביך בסופרבול של 1992, כשלא הצליח למצוא את הקסדה שלו ונעדר משני המהלכים הראשונים של התקפת בפאלו במשחק ההפסד לדאלאס. ולמרות זאת, מדובר בשחקן מצוין, עם 2877 גיחות, 12,074 יארדים ו-65 טאצ'דאונים ב-12 עונות. עונת השיא שלו הייתה 1990, כשבסופרבול היה מקבל את תואר ה-MVP אילולא החטיא סקוט נורווד את הבעיטה שהעניקה לג'איינטס ניצחון 19:20.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully