וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד מאבדת (קצת) גובה

4.2.2007 / 22:16

ספגה הפסד שני ברציפות, 1:0 ללבאנטה, והתרחקה רק במעט מהצמרת, לאחר שגם ברצלונה וגם סביליה סיימו את משחקיהן בתיקו מאופס

המחזור ה-21, שנפתח אתמול (שבת) עם שלושה משחקים, ביניהם ניצחונה של ולנסיה על אתלטיקו מדריד (1:3), שהעלה אותה למקום השלישי, נמשך היום (ראשון) עם יתר המשחקים, כשאת המחזור סגרה ברצלונה בתיקו מאופס באוסאסונה.

ריאל מדריד - לבאנטה 1:0

המהפכה של פאביו קאפלו בריאל נראית תקועה, ואחרי ההפסד לויאריאל בשבוע שעבר הושפלה קבוצת המיליונים בביתה מול לבאנטה הקטנה מהתחתית. סלאבה בלסטה כבש את שער הניצחון מהנקודה הלבנה בדקה ה-16, אחרי שדיארה הכשיל את טומאסי בתוך הרחבה. שני ההפסדים האחרונים בוודאי לא יבשרו טובות עבור המאמן האיטלקי, שיצטרך לתת כמה הסברים לבוסים שלו.

סביליה - ריאל סוסיאדד 0:0

הפתעת העונה, ואחת מן המועמדות הבכירות לאליפות השנה אירחה למשחק קל על הנייר את ריאל סוסיאדד מהתחתית, משחקה בסיומו אמורה היתה לשהות בפסגת הליגה. אך סביליה, שלא מצאה את המסגרת, סיימה את המשחק המשמים ללא שערים. סוסיאדד חוזרת לסן סבסטיאן הנפלאה, כשהיא עדיין קבורה בתחתית עם 14 נקודות בלבד, רק נקודה מעל סוגרת הטבלה חימנסטיק.

אוסאסונה - ברצלונה 0:0

ברצלונה לא ניצלה את מעידות חברותיה לצמרת - ריאל מדריד שהפסידה וסביליה שסיימה בתיקו מאופס בבית - על מנת לברוח. הלילה היא התארחה אצל אוסאסונה הסימפטית ממרכז הטבלה וסיימה לראשונה העונה בתוצאה 0:0 ומשחק חוץ חמישי ברציפות ללא ניצחון. היה משחק שווה כוחות, אבל ב-15 הדקות האחרונות בארסה לחצה בראשות צ'אבי ואינייסטה, שנכנס כמחליף. אטו נכנס 5 דקות לסיום, אבל כלל לא נגע בכדור. בסביליה יכולים לפחות לחייך - ברסה הגדילה את הפער בפסגה רק בנקודה.

סלטה ויגו - חימנסטיק 1:1

במשחק תחתית כמו במשחק תחתית - אין הכרעה. לסלטה כבש בורחה אובינה (50), לחימנסטיק נועלת הטבלה השווה חאבייר פורטיו (77).

פרננדז ובטיס שועטים קדימה

אתלטיקו בילבאו - בטיס 2:0

ניצחון שני ברציפות ללואיס פרננדז, מאמן בטיס החדש. סוזה כבש ראשון בדקה ה-18 ופאנקראטה חתם את תוצאת המשחק בדקה ה-76 מול אתלטיקו בילבאו, ניצחון שממשיך את ניסיון בריחתה של הקבוצה מסביליה.

רקראטיבו הואלבה - ויאריאל 1:2

עוד אחת מהפתעות העונה, רקראטיבו הואבלה, פגשה את הצוללת הצהובה למשחק על מקום באחד המפעלים הנחשבים באירופה. חואנמה (14) ופלורן סינמה פונגול (46) כבשו למקומיים, שער של ג'ון דאל תומאסון (76) הצליח רק לצמק

סנטאנדר - חטאפה 0:1

במשחק נוסף שהפגיש שתי קבוצות מרכז טבלה, גברה המארחת סנטאנדר על חטאפה בזכות שער בודד של מרסלו גאראי בדקה ה-7.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully