וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה אלופת העולם בכדוריד

4.2.2007 / 18:54

אם לא בכדורגל, אז לפחות בכדוריד. הגרמנים חגוו אליפות ראשונה מזה 29 שנים אחרי ניצחון 24:29 על פולין בגמר

29 שנים אחרי שהגרמנים חגגו אליפות עולם בכדוריד בפעם האחרונה, הם עשו זאת הערב, אחרי ניצחון 24:29 על פולין בגמר אליפות עולם 2007, שהתקיימה על אדמתם. 19 אלף צופים בהיכל בקלן ועוד מיליוני גרמנים ברחובות חגגו היסטוריה, ולמעשה אליפות ראשונה של גרמניה מאז האיחוד בין המזרח למערב.

הגרמנים היו פייבוריטים ברורים במשחק הזה ואחרי שעברו את המכשול העיקרי, נבחרת צרפת, בשלב חצי הגמר, ציפו מהם להעביר את הגמר מול הנבחרת המפתיעה של הטורניר בקלות יחסית. במחצית הראשונה זה באמת נראה ככה, הגרמנים הובילו כבר מפתיחת המשחק, בעיקר בזכות יכולת מצויינת של טורסן ג'נסן, וירדו להפסקה ביתרון 13:17. הם פתחו את המחצית השניה בסערה ועלו ליתרון שיא של 14:21. בשלב זה, הפולנים הצליחו לחזור למשחק למרות נחיתות מספרית בדקות מסויימות, להבקיע ארבעה שערים ברציפות ולצמק ל-22:20 בהמשך.

השוער הראשון של הגרמנים, הנינג פריץ, סיים את המשחק בגלל פציעה, אלא שמחליפו יונאס ביטר עשה את העבודה ברגעי הלחץ ומנע מהפולנים להמשיך בבליץ. גרמניה חזרה לעצמה ואותו טורסטן ג'נסן חטף כדור 6 דקות לסיום וסיים מתפרצת עם שערו השמיני במשחק כדי להעלות את גרמניה ל-22:26 ולסגור עניין. הגרמנים ניצחו בסופו של דבר 24:29 והתפנו לחגיגות.

הפולנים יכולים להתנחם בכל זאת בהישג הטוב ביותר בהסיטוריה של הנבחרת הזאת, שהייתה ללא ספק המפתיעה ביותר בטורניר. דנמרק זכתה במדלית הארד אחרי שניצחה את צרפת 27:34 במשחק על המקום השלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully