וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: "יגידו מה שיגידו, הריצה שלנו מדהימה"

לי בוץ ורומן רוזנבלט

4.2.2007 / 18:14

שחקני מכבי ת"א מרוצים מהמשחק ה-14 ברציפות ללא הפסד. הועדה למעמד השחקן קבעה שמכבי תפוצה ב- 110 אלף דולר עבור תמיר כהן

שחקני מכבי ת"א שבו אחר הצהריים (ראשון) לאימונים לאחר הניצחון על הכח עמידר ר"ג אמש (0:1) בוינטר. מצב הרוח בקרב השחקנים מעולה לאחר המשחק ה-14 ברציפות ללא הפסד, למרות הביקורות על היכולת של הקבוצה. "יגידו מה שיגידו, אבל הריצה שלנו מדהימה", אמר אחד השחקנים לוואלה! ספורט, "אולי עכשיו, בעזרת השם, גם נצא לרצף של נצחונות".

שחקני ההרכב הראשון ערכו אימון שחרור בלבד, בעוד שיתר השחקנים התאמנו כרגיל. אבי נמני, שנכנס אמש כמחליף והביא לשינוי, ומיליאן מרדקוביץ', שלא נכלל בסגל למשחק ערכו אימון קל. בקבוצה מאמינים כי מרדקוביץ', שנעדר בשבועיים האחרונים בשל פציעה, עשוי להיות כשיר כבר למשחק הבית הקרוב מול מכבי הרצליה בשבת.

מחר יזכו הצהובים ליום חופשי וביום שלישי יערכו שני אימונים ללא שחקני הנבחרות - יובל שפונגין (בוגרת), ליאור ז'אן, עומר פרץ ורועי דיין (צעירה), שיתכוננו למשחקי הידידות מול הנבחרות המקבילות של אוקראינה ביום רביעי.

תמיר כהן ישתתף בתשלום הפיצוי למכבי תל אביב על שחרורו

מכבי ת"א תקבל 110 אלף דולר עבור תמיר כהן, ששוחרר מהקבוצה עם פתיחת חלון ההעברות, כך קבעה היום (ראשון) הוועדה למעמד השחקן. מכבי דרשה עבור הקשר, שעבר בינתיים למכבי נתניה, סכום של כ-200 אלף דולר, אך הוועדה מצאה לנכון לקבוע מחיר זול בכ-90 אלף דולר.

על פי חוזהו בנתניה, יוציא כהן מכיסו סכום של 35 אלף דולר, כשהקבוצה תשלים את היתרה. כזכור, כהן שגדל במכבי ת"א, לא מצא השנה את מקומו בקבוצה ואף לא נכלל בסגל ברוב משחקי הליגה העונה. בסופו של דבר החליטו הצדדים להיפרד, כשהקשר ביקש ללכת לוועדה למעמד השחקן שתקבע את מחירו, וכך היה.

דובר מכבי נתניה, איציק גניש, אמר בהתייחס להחלטה: "אנחנו מרוצים, זה הסכום לו ציפינו ואליו נערכנו. אנחנו מרוצים שגם העול הספי על השחקן אינו גדול יתר על המידה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully