וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מקווה שתצטרך לדבר על בני השרון"

שגיא ניר

5.2.2007 / 8:18

אפי בירנבוים לדן שמיר, בתגובה לתחזיות לפיהן מכבי ת"א תדלג מעל קבוצתו בדרך לגמר הגביע (20:30). ירושלים מול רמת גן (18:30)

ברני ארדוב

צילום ועריכה: דרור פיקלני

הערב (שני) ייערכו בהיכל יד אליהו משחקי חצי גמר גביע המדינה בכדורסל. עירוני רמת גן, בני השרון והפועל ירושלים יהיו הקבוצות התורניות שינסו למנוע ממכבי תל אביב גביע עשירי ברציפות. אתמול בצהריים נפגשו נציגי ארבע הקבוצות למסיבת עיתונאים במשרדי איגוד הכדורסל, לאירוע שכלל קלישאות לרוב ודיון לא מתכונן על החוק הרוסי, והסתיים בהעלמות דרמטית של הגביע החדש, שהוחבא על ידי עו"ד ארי שמאי.

במהלך קרקס המקרופונים בין הדוברים וכלי התקשורת הרבים הוזז גביע המדינה ממרכז השולחן. "שימו את הגביע ליד שארפ, הוא רגיל", אמר אז יו"ר ירושלים דני קליין, במשפט שלא יוסיף הרבה בריאות לאוהדי האדומים לקראת השבוע הקרוב. מאוחר יותר יצא, כאמור, הגביע לטיול בשדרות יהודית.

כאשר אמר מאמן ירושלים דן שמיר כי מוקדם עדיין, מבחינתו, לדבר על המשחק הצפוי בגמר מול מכבי תל אביב, סינן לעברו בכעס אפי בירנבוים, מאמן בני השרון שתשחק בחצי הגמר מול הצהובים: "אני מקווה שתצטרך לדבר עלינו".

משחקי חצי הגמר ישודרו בספורט 5, הגמר עשוי להיות משודר בערוץ 10.

הפועל ירושלים – עירוני רמת גן (18:30, ספורט 5)

האדומים נעדרו בעשור האחרון רק שלוש פעמים ממעמד חצי הגמר, אבל בכל פעם שהגיעו אליו המשיכו הלאה למפגש עם מכבי תל אביב. השנה, כך נראה, לא צפוי שינוי בעניין הזה.

"המטרה שלנו היא להתמודד ולהתחרות, גם אם אנחנו באים קטנים", אמר מאמן רמת גן אבנר יאור, שנראה כמי שנהנה מעמדת האנדרדוג של קבוצתו. הקפטן שלו, שמוליק ברנר, הסביר: "עברנו בתקופה האחרונה תהפוכות אבל אנחנו נכנסים לתלם. יש תחושה שלא סופרים אותנו אבל הלחץ הוא על ירושלים כי יש להם תקציב פי 7-8 מאיתנו". עבור הרכז דריל ווילסון, שהחליף את קרטיס מקנטס, יהיה זה משחקו השני בקבוצה.

מאז הגעתו של יאור לרמת גן, הקבוצה נראית טוב יותר וגם במשחק הליגה במלחה הובילה כבר בהפרש דו ספרתי לפני שנוצחה. מאמן ירושלים, דן שמיר, מפרגן לקולגה: "מאז שאבנר יאור הגיע, רמת גן נראית הרבה יותר טו. נצטרך להיות במיטבנו כדי לנצח". ירושלים מגיעה למשחק בתקופה טובה, במיוחד אחרי הניצחון על ונטספילס הלטבית ביול"ב קאפ. הקפטן מאיר טפירו מסתכל על השבוע הקרוב: "במעמד כזה כסף לא חשוב, אלא הריכוז והנחישות. אני מקווה שהשנה יקרו לנו דברים יפים".

מכבי תל אביב- בני השרון (20:30, ספורט 5)

במהלך שנות ה-90, איבדה מכבי תל אביב לא פחות מחמש פעמים את גביע המדינה. אלא שמאז ההצגה של עדי גורדון ב-82:89 בעונת 1996/7, הגביע הצהוב לא ברח אפילו פעם אחת מהארון של שמעון מזרחי.

"זה יום חג למדינה. אני מקווה שכולנו נהנה מכדורסל טוב", הכריז בממלכתיות נוון ספאחיה, שכנראה התרגש מהביקור במשרדי האיגוד. אחרי הניצחון הצולע על פנאתינייקוס שלא מנע העפלה גאה לשלב הטופ 16 ביורוליג, גם ספאחיה יודע כי מעידה כלשהיא של קבוצתו השבוע תהיה דבר בלתי נסבל מבחינת הצהובים. מכבי התקשתה העונה מול בני השרון האגרסיבית והפיסית, אך גוראן ירטין אמור להוות את התשובה לעניין הזה. "מזל טוב לשחקנים שהגיעו למעמד הזה, יאללה בואו נשחק", אמר הקפטן דרק שארפ בעברית. אז בואו.

בני השרון עוברת עד כה עונה מצויינת, שכוללת התמקמות אבסולוטית במקום השני כולל נצחונות על ירושלים ונהריה. הקו הקדמי שכולל את לי ניילון, עוסמאן סיסה וג'ייסון וויליאמס אמור לתת לאפי בירנבוים יתרון מסוים מול זה של מכבי, אך גם זה לא יצליח להוציא מהמאמן הצהרה לקראת המשחק. "מעמדים כאלה עוזרים לנו, כי ככה השחקנים מרוכזים ומפוקסים באימונים", אמר המאמן. הקפטן ארז כץ, שמכיר כבר את מעמד חצי הגמר והגמר מימיו בירושלים, סיכם: "כיף לחזור לחצי הגמר. אנחנו משחקים מול אחת הקבוצות טובות באירופה בבית שלה, רוצים לנצח, אבל מודעים להבדלי היכולת".

אוהדי מכבי הודיעו היום כי ישבתו מעידוד במשחק מול בני השרון, עקב האיסור הגורף על הכנסת ציוד עידוד להיכל. "לקחו לנו את הציוד והכיף, אנחנו נשבית את השמחה מהגביע", אמר נציג האוהדים, יוסי טחובר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully