וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניטז יקבל 150 מיליון ליש"ט לרכש

4.2.2007 / 16:47

המאמן הספרדי יהיה ראשון הנהנים מעסקת הרכישה האמריקאית של ליברפול. דיווח באנגליה: ריאל מדריד נפגשה עם כריסטיאנו רונאלדו

אולי רפא בניטז כן יכול להיאבק על אליפות אנגליה ולא רק במסגרות של נוק אאוט? כ-150 מיליון ליש"ט לרכש, אמורים להעניק לו אפשרות כזו.

ג'ורג' ג'ילט וטום היקס, האמריקאים שצפויים להשלים את רכישת ליברפול תמורת כ-480 מיליון ליש"ט, צפויים להקצות את הסכום הנ"ל לרכישת שחקנים.

ג'ילט, בעלי קבוצת ההוקי מונטריאול קנדיאנס והיקס, בעלי קבוצת ההוקי דאלאס סטארס וקבוצת הבייסבול, טקסס ריינג'רס, יתחלקו בהוצאות שינועו סביב ה-700 מיליון ליש"ט כבר בהתחלה, ושיכללו את התחלתה של בניית אצטדיון חדש.

רונאלדו וריאל עבריינים?

"הסאנדיי מירור" מדווח הבוקר כי כריסטיאנו רונאלדו נפגש לפני כשבוע עם בכירים בריאל מדריד, אחרי שאלכס פרגוסון הרשה לו לנסוע לחופשה של מספר ימים בדובאיי. להפתעת אנשי מנצ'סטר יונייטד באותו מלון בו התאכסן הכוכב הפורטוגלי, שהו גם בכירים מריאל מדריד. רונאלדו טען בפני ה"מירור" כי הפגישה הייתה מקרית, אבל בספרד דווח כי שני הצדדים דנו בעתיד משותף פוטנציאלית, כשבפגישה נכח גם אחד מסוכניו של רונאלדו.

אם בפגישה בין הצדדים אכן הציעה ריאל לרונאלדו לעבור לשורותיה, או בכלל דנה באפשרות כזו, מדובר בפעולה לא חוקית. למרות זאת, לא ברור אם יונייטד, שעייפה מהקישורים החוזרים ונשנים של רונאלדו לאי אילו קבוצות, תבקש לחקור את הארוע.

הצרות של ווסטהאם

אם לא די בעונה הרעה שעוברת על ווסטהאם, הרי שהפטישים ספגו במשחק ההפסד שלהם 1:0 לאסטון וילה מכה נוספת. מתיו אפסון, בלם הקבוצה שהגיע ללונדון במהלך השבוע שעבר מברמינגהאם תמורת כ-6 מיליון ליש"ט, נפצע בשריר השוק בדקה ה-30 של המשחק ונאלץ לעזוב את המגרש.

מאמן הקבוצה, אלן קרבישלי, היה מתוסכל: "החתמנו את לוקאס ניל והוא נפצע לנו אחרי 20 דקות. מאתי לא שרד הרבה יותר זמן ממנו".

צרה נוספת שעשויה ליפול על ווסטהאם היא עונש של הפחתת נקודות. באנגליה בודקים האם שיתופם של חאבייר מסצ'ראנו וקרלוס טבז בקבוצה היה חוקי לאור העובדה שכרטיסיהם נמצאים בבעלות צד שלישי.

* פורטסמות מתעניינת ברכישתו של בלם ריאל מדריד המושאל למילדסברו, ג'ונתן וודגייט.

* ארסנל מעוניינת להחתים את שחקן ההגנה הצ'כי של פ.צ. ברנו, אונדריי מאזוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully