וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן דיין: "לא מבין למה אני לא בנבחרת"

לי בוץ

5.2.2007 / 6:23

דדי בן דיין נמצא בכושר טוב, אבל שוב לא הוזמן על ידי קשטן לסגל לקראת המשחק מול אוקראינה. בן סהר, אריק בנאדו ופיני בלילי בפנים

נבחרת ישראל תפגוש ביום רביעי הקרוב את המקבילה של אוקראינה למשחק ידידות באצטדיון ר"ג (18:30). מאמן הנבחרת, דרור קשטן, פרסם אתמול (ראשון) את הסגל למשחק, שכולל בין היתר גם את החלוץ בן ה-17 וחצי של צ'לסי, בן סהר.

שני שמות חדשים בסגל של קשטן הם אריק בנאדו ופיני בלילי, שיחזרו ללבוש את המדים הלאומיים לאחר תקופה בה לא נכללו בסגל. גם עידן טל, שלא יוכל לשחק נגד אנגליה בגלל הרחקה, לא זומן. גם ניר דוידוביץ' לא זומן בשל פציעה, ספק אם בגלל אירועי המשחק מול קרואטיה. מי שימלא את מקומו הוא שוער הפועל ת"א, שביט אלימלך.

מי ששוב לא זומן הוא מגן מכבי נתניה. אסף אקרמן, ממערכת "הארץ", מוסיף כי במכבי נתניה כועסים על קשטן, שלטענתם מתעלם לחלוטין מהקבוצה למרות שלדבריהם כמה משחקניה ראויים לקבל זימון. בנתניה ציפו לראות לפחות נציג אחד בסגל מבין השניים: דדי בן דיין ולירן שטראובר, שנמצאים בכושר מצוין.

שחקנים בקבוצה סיפרו אתמול כי בן דיין הגיע לאימון הצהרים במצב רוח ירוד, ואמר כי אינו מבין למה הוא לא בנבחרת. "יש בסגל שחקנים טובים", אמר בן דיין לחבריו, "אבל אני לא נופל מהם בשום פרמטר בתפקיד שלי".

היום תתכנס הנבחרת באצטדיון ר"ג לאימון אחר הצהריים, כשלפניו יקיים המאמן הלאומי מסיבת עיתונאים לראשונה מאז המשחק מול קרואטיה.

שעתיים לפני המשחק של הבוגרת ישחקו באצטדיון הלאומי גם הנבחרות הצעירות של ישראל ואוקראינה, כשלבוגרת זומנו חמישה שחקנים המשתייכים גם לסגל של גיא לוי - ליאור רפאלוב, עמית בן שושן, דקל קינן, יובל שפונגין וכאמור, בן סהר.

סגל הנבחרת:

דודו אוואט (דפורטיבו לה קורוניה), שביט אלימלך (הפועל ת"א), טל בן חיים (בולטון וונדררס), קלמי סבן (סטיאווה בוקרשט), יובל שפונגין (מכבי ת"א), שמעון גרשון, תומר בן יוסף, אריק בנאדו, יואב זיו, רוני גפני (בית"ר ירושלים), דקל קינן (מכבי חיפה), יוסי בניון (ווסטהאם יונייטד), ואליד באדיר, סלים טועמה (הפועל ת"א), מיכאל זנדברג, גל אלברמן, עמית בן שושן (בית"ר ירושלים), יניב קטן, ליאור רפאלוב (מכבי חיפה), עומר גולן (מכבי פ"ת), פיני בלילי (סיבספור), בן סהר (צ`לסי).

"לא אתאכזב אם לא אבקיע" (רומן רוזנבלט)

בשבוע שעבר פירסם מאמן נבחרת אוקראינה, אולג בלוחין, את הסגל למשחק הידידות מול ישראל, כשגם הכוכב הגדול, אנדריי שבצ'נקו בין המוזמנים. למי שתהה אם מספר 7 האגדי אכן יגיע לישראל ענה שבצ'נקו, בראיון קצר לתקשורת האוקראינית מיד עם נחיתתו אמש (ראשון) בקייב: "אני מגיע במצב רוח טוב ואכן, כפי שאמר אמר מאמן הנבחרת, בעצמי ביקשתי ממנו להיות בסגל למשחק הידידות מול ישראל. היה לי רצון גדול מאוד להגיע לקייב ולבקר את בני משפחתי והחברים".

לגבי המשחק מול ישראל אמר חלוץ צ'לסי: "מדובר במשחק ידידות, על כן לא מעט שחקנים יקבלו את הצ'אנס לשחק. אני לא אהיה מאוכזב, אם ארד מהמגרש מבלי להבקיע". לגבי מצבו בצ'לסי אמר: "אני יודע שבכלי התקשורת פורסמו דברים בשמי, שמעולם לא אמרתי. אני יכול לספר שמבחינתי הכל בסדר בקבוצה ואין לי שום עימותים עם אנשים בתוך המועדון. כדורגל הוא ספורט קשה ואי אפשר לשחק טוב כל הזמן. הייתה לי ירידה בכושר אחרי עונה קשה מאוד אשתקד. עם זאת אני תמיד מאמין בעצמי, לכן רמת המשחק שלי מתייצבת לאחרונה".

בונדר ו-ורמוט חזרו לסגל הצעירה

שעה לאחר פרסום סגל הנבחרת הבוגרת למשחק הידידות מול נבחרת אוקראינה ביום רביעי הקרוב, פרסם גם מאמן הנבחרת הצעירה, גיא לוי, את הסגל למשחק מול המקבילה של אוקראינה שייערך שעתיים לפני משחק הנבחרות הבוגרות.

שני שחקני הפועל ת"א, גילי ורמוט ודני בונדר, חוזרים לסגל של לוי, שיחסר את יובל שפונגין, ליאור רפאלוב, בן סהר, דקל קינן ועמית בן שושן. החניכים של לוי יתכנסו מחר לאימון בשעות אחר הצהריים, במתקן האימונים שליד אצטדיון ר"ג.

חלוץ בית"ר ירושלים, טוטו תמוז, נשאר מחוץ לסגל שתי הנבחרות, זאת בשל פרשת מתן האזרחות. כזכור, תמוז מנסה לקבל אזרחות ישראלית כבר זמן מה ללא הצלחה, ובינתיים מסרב לקבל תעודה זמנית.

סגל הנבחרת:

תום אלמדון (מכבי חיפה), אוהד לויטה (הפועל כפ"ס), שי מימון (מכבי הרצליה), נאור פסר (מכבי פ"ת), אלירן דנין (הפועל כפ"ס), עודד אלקיים (הפועל חיפה), דני בונדר, רמי דואני (הפועל ת"א), קובי דג`אני (בני יהודה), ליאור ז`אן (מכבי ת"א), עידן סרור (הפועל פ"ת), אמיר טגה (מכבי נתניה), אבירם ברוכיאן (בית"ר ירושלים), מאור מליקסון (מכבי חיפה), גיל ורמוט (הפועל ת"א), שלומי ארבייטמן (מכבי חיפה), עומר פרץ, רועי דיין (מכבי ת"א).

עדכון ראשון: 4.2 13:18
עדכון אחרון: 5.2 6:23

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully