וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סאנדיי טיימס": רונאלדיניו שוקל פרישה מהנבחרת

4.2.2007 / 11:40

מאמן ברזיל, דונגה, לא מבטיח לכוכב מקום בהרכב והיחסים ביניהם קרירים. השניים ייפגשו ביום שני בלונדון וינסו ללבן את הדברים

ה"סאנדיי טיימס" הבריטי הטיל הבוקר פצצונת קטנה בדמות דיווח כי רונאלדיניו שוקל לפרוש מנבחרת ברזיל.

הקשר המחונן, זוכה תואר "כדורגלן השנה בעולם" פעמיים ברציפות ב-2004 -2005, יגיע ללונדון ביום שני וישוחח עם מאמן הנבחרת, דונגה, על עתידו. ביום שלישי תפגוש ברזיל את פורטוגל למשחק ידידות באצטדיון האמירויות בלונדון. היחסים בין הכוכב למאמנו הלאומי מעולם לא היו טובים. מאז מונה דונגה, מקומו של רונאלדיניו בהרכב לא היה בטוח, על אף מעמדו הרם והנישא ולמרות הפופולאריות הענקית לה הוא זוכה בברזיל, שם כידוע לקהל יש השפעה גדולה.

כוכב ברצלונה מתוסכל מהיחס לו הוא וכוכבים אחרים זכו עד עתה מהמאמן החדש, יחס שווה לכל שחקן ברזילאי אחר. לפני כשבועיים הוא כבר שוחח עם מספר מחבריו הקרובים ושיתף אותם בהרהורי הפרישה שלו מהמדים הצהובים. אלו ניסו לשכנעו לוותר על פעולה כזו, אבל אחרי שהוא ייפגש עם דונגה, כולם יהיו חכמים יותר.

אטו חוזר

אחרי 4 חודשים ביציע ועל מיטות הטיפולים, סמואל אטו ישוב הערב (ראשון) לסגל ברצלונה במשחק החוץ שלה מול אוסאסונה. החלוץ הקמרוני נפצע בצורה קשה במשחק ליגת האלופות מול ורדר ברמן, ב-27 בספטמבר, ואמור היה לשוב בשבוע הבא. למרות זאת, הוא ישוב לפני כן, אחרי שביום חמישי כבר החל להתאמן עם שאר חבריו בצורה מלאה.

קאפלו עוקץ את רונאלדו

אחרי שהשלים את מעברו מריאל מדריד למילאן, רונאלדו התבטא בחריפות ואמר: "ריאל הייתה גיהנום ופאביו קאפלו היה השטן". כעת המאמן האיטלקי משיב אש.

"לא קרה כלום בינינו. לא היה כל ויכוח", סיפר קאפלו, "אימנתי אותו בדיוק כשם שאימנתי את שאר השחקנים. הצבתי אותו בהרכב 5 פעמים וראיתם בעצמכם את התוצאות. האמת היא שרונאלדו לא עמד בציפיות. היינו משוכנעים שהוא יחזור ליכולתו מהעבר, אבל הוא מעולם לא שב ל-100 אחוז יכולת".

קאפלו סיכם בעקיצה: "אני אוהב אנשים שאומרים דברים בפרצוף. אלו שמדברים מאחורי הגב לא שווים הרבה".

ריאל תפגוש הערב את לבנטה וקאפלו ימשיך לתת מבטחו בצעירים. כשהפעם נייטו, קשר ריאל מדריד C, צפוי להיות השם שיעלה בהרכב. אוסקר מיניאמברס, שחקן ההגנה של הקבוצה שלא פתח במשך קרוב לשנתיים, צפוי לעלות בהרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully