וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרבורי נעלב בשמו של קרי

3.2.2007 / 22:30

רכז הניקס טוען שהסנטר שלו קופח כשלא נבחר למשחק האולסטאר. קובי מתכונן לקרב החוזר מול וושינגטון וגילברט ארינס

לסטפון מרבורי יש כמה השגות לגבי בחירת הסגלים למשחק האולסטאר. סטארבורי לא מתכוון חלילה לרמוז על כך שהוא עצמו צריך היה להיבחר למשחק הכוכבים בלאס וגאס, הוא בסך הכל טוען שחברו לקבוצה, אדי קרי, הופלה לרעה בבחירה. "זה פשוט פשע שבחור כמו אדי, שמשחק ברמה של אולסטאר מתחילת השנה, לא נבחר", אמר מרבורי, שגם שלח עקיצה לעברם של וינס קרטר וג'ייסון קיד: "הדיבור ברחבי הליגה הוא שהבחירה מושפעת מהמאזן של קבוצתך, אבל זה הרי לא המצב, לאור העובדה ששחקנים שחלק מהשחקנים שנבחרו לא משחקים בקבוצות שמצליחות יותר מדי".

* בשיחה עם כתבים ספרדים סיפר פאו גאסול כי הוא אופטימי בקשר לסיכויים שהגריזליס ישלחו אותו בטרייד עד תום מועד ההעברות, ב-22 בחודש. על פי הכתבים, הקבוצה המועדפת על גאסול היא שיקגו, שם הוא יהיה "בסיטואציה הטובה ביותר", לדבריו.

קובי נגד גילברט, מערכה שניה

מאז המפגש הקודם של הלייקרס עם וושינגטון, שהסתיים בניצחון 141:147 של הוויזארס, קובי בריאנט מתכנן את הנקמה שלו. אחרי שגילברט ארינס קלע 60 נקודות על הראש של קובי וניגש להשתחוות לקהל בסטייפלס סנטר, כוכב הלייקרס סימן את המפגש השני בין שתי הקבוצות, שיתקיים הלילה בוושינגטון, בטוש עבה וזוהר בלוח השנה שלו.

קרון באטלר, שחקן הוויזארס שבילה שנה אחת בלייקרס לצידו של קובי, בטוח שהמשחק הקרוב יהיה הרבה יותר ממשחק רגיל עבור קובי: "אני מבטיח לכם שהוא צפה כמה וכמה פעמים במשחק הקודם נגדנו, והוא מחכה בקוצר רוח לנקמה".

ארינס עצמו סיפר כי הוא לא נעלב מהערותיו של קובי לאחר אותו משחק, לפיהן "אין לו מצפון", בקשר לזריקות המטורפות אותן הוא לוקח, והוסיף שאין ביניהם שום ריב, והוא אף העריץ את בריאנט כשהיה ילד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully