וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולנסיה לא מוותרת

3.2.2007 / 23:58

ניצחה 1:3 את אתלטיקו מדריד, עלתה למקום השלישי ורחוקה רק 3 נקודות מהפסגה. לה קורוניה-מיורקה 0:1, סראגוסה-אספניול 1:2

ולנסיה גברה הערב (שבת) 1:3 על אתלטיקו מדריד בקרב הצמרת המסקרן, ועלתה למקום השלישי (לפחות באופן זמני) על חשבון ריאל מדריד. ולנסיה מרוחקת רק שלוש נקודות מהמקום הראשון (עד למחזור המשחקים שייערך ביום ראשון), ולפי היכולת שהיא הציגה היום - היא בהחלט עשויה לאיים על תואר האליפות.

ולנסיה - אתלטיקו מדריד 1:3

רוברטו אז'אלה כבש ראשון (15) למקומיים בנגיחה מקרן אחרי הגבהה של וייה. פרננדו מוריינטס הוסיף צמד מצוין (54 ו-69), שניהם מבישול מדויקים של ויסנטה, והאוהדים במסטאיה החלו את החגיגות. מיסטה (56) רק צימק מול קבוצתו לשעבר, אבל זה לא הספיק מול ולנסיה, שהשיגה את ניצחונה השביעי בשמונת המשחקים האחרונים בליגה.

לה קורוניה - מיורקה 0:1

גם לה קורוניה ממשיכה לנצח. אחרי הניצחון באמצע השבוע 1:4 על ויאדוליד, גברה היום (שבת) קבוצתו של דודו אוואט 0:1 על מאיורקה משער של פביאן אסטויאנוף בדקה ה-45 מהנקודה הלבנה. זהו המשחק החמישי ברציפות של לה קורוניה ללא הפסד בלה ליגה, והיא פתחה פער מרגיע מהתחתית.

סראגוסה-אספניול 1:2

שער בדקות האחרונות של החלוץ סרחיו גארסייה השאיר את ריאל סראגוסה במירוץ על מקום בצ'מפיונס ליג, אחרי ניצחון 1:2 על אספניול. בדקה ה-55 כבש אותו גארסייה את השער הראשון לסראגוסה, והצמד שם את הקבוצה נקודה אחת מתחת לאתלטיקו מדריד, בקרב על המקום הרביעי. שער של לואיס גארסייה בדקה ה-86 השווה את התוצאה עבור אספניול, שוויון שהחזיק דקה אחת בלבד.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully