וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הדיוויס מתחילה בהכנות ללוקסמבורג

3.2.2007 / 21:42

נבחרת הטניס של ישראל תחל להתאמן לקראת המפגש במסגרת הסיבוב הראשון של בית 1 האירופאי/אפריקאי. ארליך: "זה תמיד מרגש"

נבחרת הדיוויס של ישראל, בראשות הקפטן אייל רן והצוות המקצועי תחל מחר (ראשון) באופן רשמי את ההכנות לקראת המפגש נגד לוקסמבורג במסגרת הסיבוב הראשון של בית 1 האירופאי\אפריקאי.

הנבחרת, שבמידה ומזג האוויר מחר בבוקר יהיה נוח תערוך אימון בסגל מלא ותתכנס ביחד לקראת המפגש. יוני ארליך, שנחת ביחד עם אנדי רם היום בבוקר אמר לקראת תחילת האימונים: "זה תמיד מרגש להתחיל שבוע של דיוויס. אני שמח לראות את כל החבר'ה והצוות כי בסך הכול הדיוויס זה הדובדבן של הטניס. האווירה ממש שונה מהסבב וכל אחד בנבחרת נותן את המיטב בשביל לנצח.

"אמנם התוצאות שלי ושל אנדי בזוגות השנה הם לא הכי מרשימות על הנייר אבל בסך הכול אנחנו משחקים טניס די טוב ומשתפרים משבוע לשבוע. אני מקווה להתאמן טוב השבוע ולעשות את העבודה בשבת".

בצהריים השחקנים יעברו אימון כושר, ולאחר מכן עוד אימון נועל על המגרש. ביום שני תתקיים מסיבת עיתונאים של הנבחרת הישראלית וביום שלישי יתכנס ביחד כל הסגל והצוות המקצועי וילון במלון "דניאל" בהרצליה עד תום המפגש.

הערב נחתו בישראל רוב חברי המשלחת מלוקסמבורג בראשות יו"ר הפדרציה בלוקסמבורג, ארני ברטן. הנבחרת האורחת תתחיל להתאמן ברמה"ש ככל הנראש, רק ביום שני בבוקר. גם השופטת הראשית של התחרות, ג'יין הרווי כבר נמצאת בישראל.

ביום רביעי תיערך ארוחת ערב חגיגית של שתי הנבחרות במלון "דניאל" בהרצליה וביום חמישי ההגרלה לקראת המשחקים.



טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully