וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגנון של לוזון

3.2.2007 / 20:19

מוחמד דיאלו (8) העניק יתרון למכבי פ"ת, הולצמן השווה (17) לאשדוד, אבל היה זה קובי גנון (31) שנגח ניצחון ללוזונים אחרי שלושה הפסדים

אחרי שתי נקודות בחמישה משחקים, מ.ס אשדוד עדיין מדורגת במקום השלישי. כנראה שהמחמאות שהחזנים קיבלו עשו את שלהן. בכל מקרה, אחרי ההפסד למכבי פ"ת 1:2 היא ללא ספק בפתחו של משבר. גם עם הולצמן אשדוד נראית כקבוצה לא יציבה מספיק כדי לרוץ בצמרת.

אשדוד הציגה את שחקן הרכש החדש והמשמעותי בדמותו של תומר חליבה, אבל דווקא הרכש החדש של מכבי פ"ת, מוחמד דיאלו מחוף השנהב, הוא זה שהעלה את המארחת ליתרון 0:1 כבר בדקה ה-8. שי הולצמן הראה שגם הוא יודע להעניש הגנות, והשווה ל-1:1 בדקה ה-17. פ"ת, שחייבת לצאת מהמשבר שלה לא ויתרה, וקובי גנון (31) קבע בנגיחה 1:2. לקראת סוף המחצית הראשונה נפצע דוד רביבו והוחלף. יש חשש כי הקשר קרע שריר ובמהלך הימים הקרובים יתברר מצבו.

אירוע בולט שנרשם לקראת סיום המחצית הראשונה הוא ויכוח שפרץ בין מגיני פתח תקוה, מרסיו ג'ובאניני וקובי גנון. אלון חזן, מאמן מ.ס אשדוד, לא אהב את מה שראה במהלך המחצית הראשונה וסינן לעצמו: "הכל מכור מראש, אי אפשר ככה".

במחצית השנייה ירד גשם עז באורווה, והרוח היתה בגבה של מ.ס אשדוד, אבל האורחים לא השכילו למצוא את שער השוויון. משבר, כבר אמרנו?

מהלך המשחק

דקה 8- גול! מוחמד דיאלו, שחקן הרכש החדש, מעלה את מכבי פ"ת ליתרון 0:1. מגן אשדוד, אדיר טובול, ניסה להרחיק כדור שפגע בדיאלו ונכנס אל תוך שערו של סמי אג'יי.

דקה 17- גול! סופו החזיר כדור אחורה לאוהד כהן, אבל שי הולצמן שם את השפיץ של הנעל והחדיר את הכדור פנימה כדי להשיג שוויון 1:1.

דקה 19- דוד רביבו הגביה כדור לרחבה, וגוסו גוסו חופשי ברחבה נגח לשערו של אוהד כהן, אבל השיג רק כדור קרן.

דקה 31- גול! כדור חופשי מ-30 מטרים לזכותה של מכבי פ"ת. איסמעיל עמאר הרים, וקובי גנון נגח פנימה כדי להעניק ללוזונים יתרון 1:2.

דקה 43- חלוץ מכבי פ"ת עומר גולן פרץ קדימה ומצא עצמו חופשי מול אג'יי, אך בעט גבוה מעל השער.

דקה 85- מסאי דגו מסר קרן קצרה לשי הולצמן, שחדר בסללום לרחבת המארחת, אך הבעיטה שלו לא מצאה את הרשת.

הרכב מכבי פ"ת: אוהד כהן; איסמעיל עאמר, מרסיו ג'ובאניני, מוראד מגמאדוב, קובי גנון; בלסינג קאקו, סולי צמח, אנדרה קלדיירה, מוחמד דיאלו; עומר גולן, פטריק סופו.

הרכב מ.ס אשדוד: סמי אג'יי; תומר חליבה, גורה טל, כריסטיאן גונזלס, אדיר טובול; יוסי אופיר, דוד רביבו, ז'אן ז'אק גוסו גוסו: אמיר אלקריף; שי הולצמן, יניב עזרן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully