וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כהן: "ההשפעה של נמני על הקבוצה מדהימה"

לי בוץ

3.2.2007 / 19:17

אלי כהן ראה שוב איך הקפטן שלו העניק למכבי ת"א ניצחון (0:1) על הכח. המשטרה הכינה רשימה של אוהדים, ומנעה מהם את הכניסה

עמי שומן

צילום ועריכה: דרור פיקלני

בשקט בשקט, לאט אבל בטוח, מכבי ת"א השיגה היום (שבת) ניצחון 0:1 על הכל ר"ג, והגדילה את רצף המשחקים ללא הפסד על 14. הצהובים שוב לא הרשימו, והמאמן אלי כהן הודה בסיום: "נכון, היה קצת משעמם. משחק ההתקפה שלנו שוב לא היה טוב. נמאס לי לתרץ את זה, אבל כנראה שאין לנו יכולת הבקעה. חבל, כי במשחק כזה היינו אמורים להוביל בבטחה כבר בחצי הראשון".

נמני: "אליפות עושים, לא מדברים"

כהן התייחס להשפעה של הקפטן נמני, שכניסתו הביאה את השינוי: "ההשפעה של אבי על הקבוצה היא מדהימה. לא הייתי אמור בכלל להלביש אותו, כי הוא פצוע, אבל כנראה שהוא המזל שלנו". כהן התייחס לרכש החדש: "איליץ' לא שיחק קרוב לחודש. רואים את היכולת הטכנית שלו, ואני מאמין שהוא ישפר את היכולת שלנו. אני רוצה להשוות את השיא של בית"ר, עם 17 משחקים צופים ללא הפסד, ולהיצמד לצמרת".

כובש השער, ג'ובאני רוסו: "זה כדורגל, לא תמיד הוא מעניין, כדורסל יותר טוב. לפעמים לא הולך כמו שמתכננים, אבל העיקר שניצחנו".

אבי נמני: "היה חשוב הניצחון, כי היו תנאים קשים. הייתה רוח וירד גשם, ולמרות שקיוויתי ליותר שערים, חשובות הנקודות וההיצמדות לצמרת. עשרה ימים לא התאמנתי, וקיבלתי זריקה לפני המשחק. אני עדיין מנסה לשמור על עצמי, מפחד למתוח שוב את השריר. אני עדיין לא רוצה לדבר על אליפות. הדיבורים האלה רק יכניסו עוד לחץ, וזה מיותר. אליפות עושים, לא מדברים".

המשטרה מנעה כניסת אוהדים שסומנו מראש

אוהדי מכבי ת"א שהגיעו לאיצטדיון ווינטר נתקלו ביחס נוקשה של המשטרה, כנראה בעקבות אירועי הדרבי האחרון. לטענת האוהדים, לשוטרים בכניסה היו רשימות שמיות עם תמונות של מספר אוהדים, שלא הורשו להיכנס לאיצטדיון על אף שקנו כרטיס ושלא נמצאו עליהם אי אילו אביזרים שאסורים לכניסה.

ע', אחד מאוהדי הצהובים, סיפר לוואלה! ספורט את הדברים הבאים: "נכנסתי למגרש, כבר קרעו לי את ספח הכרטיס, לא לפני שעברתי את כל הבדיקות בכניסה. לאחר מכן, אחד השוטרים קרא לי לחזור, קראו לי לחדר צדדי והורו לי להתפשט לגמרי, כולל התחתונים. למרות שלא מצאו עלי כלום, השוטר נתן לי כרטיס חדש ואמר לי 'צא החוצה, אתה לא יכול להיכנס למשחק'".

האוהד יצא מחוץ לתחומי המגרש ופנה אל אחד השוטרים שנכחו במקום ושאלו: "מדוע הוצאתם אותי". השוטר הציג את עצמו, והשיב לע': "החלטתי להוציא אותך כי התנגדת לחיפוש, ואתה יכול לתבוע אותי".

אוהדים שנכחו במגרש ווינטר ביקשו את עזרתו של קב"ט מכבי ת"א עמוס מאיר, ודרשו ממנו לדבר עם כוחות המשטרה. זה לא עזר להם כל כך, ומי שהיה ברשימות לא נכנס, למעט האוהד ע', שבמקרה שלו, התערבותו של מאיר עזרה והוא קיבל כרטיס ליציע הכבוד.

אוהד אחר הוסיף: "זו התעללות, בקושי שלוש מאות אוהדים באו לעודד את הקבוצה במזג האוויר הזה. עברנו בדיקות פולשניות שלא נראו כמותן במגרשים עד היום, זו פשוט בושה".

האוהדים חוששים כי לוני הרציקוביץ' קיבל את הצעת בית הדין מיום רביעי, אז המליצו לו הדיינים להרכיב רשימה של כשלושים אוהדים בעייתיים שלא יורשו להיכנס למגרשים. במידה ויתברר כי אילו הם פני הדברים, מתכננים האוהדים לפנות לערכאות משפטיות כבר מחר (ראשון) בבוקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully