וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנין בשירות בית"ר

3.2.2007 / 21:20

אלירן דנין (49) כבש שער מצוין, 10 שחקנים של הפועל כפ”ס סיימו ב-1:1 מול הפועל ת”א, בירושלים יכולים לחייך. טועמה כבש לאדומים (15)

הפועל ת"א פספסה היום (שבת) הזדמנות להיצמד לבית"ר ירושלים בפסגת ליגת העל, לאחר שסיימה רק בתיקו 1:1 מול הפועל כפר סבא באיצטדיון בלומפילד. סלים טועמה (15) העלה את האדומים ליתרון ראשון במחצית הראשונה, אבל אלירן דנין (49) השווה לזכות הירוקים בהופעת הבכורה שלו בקבוצה.

הקבוצה של שומי ממשיכה לזייף. אחרי תקופה ארוכה שבה הפועל ת"א הפגינה יציבות ויצרה חששות כבדים בקרב אנשי בית"ר ירושלים, האדומים שוב נראו חלודים. עיקר הבעיה הייתה דווקא בחלק ההתקפי, על אף שהתל-אביבים הגיעו לכמה מצבים ואוהד לויטה הציל את קבוצתו בכמה הדיפות. האדומים, ששיחקו מול עשרה שחקנים בחצי השעה האחרונה, לא ניצלו את היתרון המספרי שלהם, לאחר שאביחי ידין הורחק בדקה ה-64.

הפועל כפ"ס הייתה יכולה לצאת עם יותר מנקודה ממשחק החוץ, אבל ספק אם אוחנה יכול להתלונן. במשך דקות ארוכות כפ"ס נראתה מסוכנת ואטרקטיבית, אבל חלוציה לא ניצלו את המצבים הנוחים. נקודת האור בכפ"ס היא ללא ספק הרכש החדש אלירן דנין, שכבש את שער השוויון ונראה מסוכן מאוד באגף. מי שאומרת לו תודה היא קבוצתו לשעבר בית"ר ירושלים, שיכולה מחר (ראשון) להגדיל את הפער בפסגה.

מהלך המשחק

דקה 7 - אלימלך יצא מהרחבה לקראת יבואה ונגע בידו מחוץ לרחבה, השופט בוחבוט לא ראה את האירוע. דקה לאחר מכן דוארטה מצא את יבואה, שנגח לרשת, אבל הפעם הקוון צדק כשהרים לנבדל ופסל את השער.

דקה 13 - ישראלביץ' ניסה להפתיע את אלימלך, שהדף מעל לשער.

דקה 15 - גול! מסירה יפה של וואליד באדיר מצאה את טועמה, שלא התבלבל מול לויטה וקבע 0:1 להפועל.

דקה 22 - יבואה קיבל כדור ברחבה, פירפר את דואני ופאאס ובעט לשעבר, אבל אלימלך הדף לקרן.

דקה 38 - כדור תועה נהדף אל דגו, שחופשי לגמרי מ-20 מטר בעט לא מדויק.

דקה 49 - גול! ישראלביץ' ספק הוכשל 18 מטרים מהשער, ואוחנה ביקש מהספסל שדנין יבעט. הרכש החדש מבית"ר סובב יפה את הכדור, אלימלך נכנע. 1:1 מוצדק.

דקה 60 - טועמה הגביה לרחבה, הכדור חלף על פני כל השחקנים, לויטה הצליח להדוף.

דקה 64 - כניסה מסוכנת של אביחי ידין על דגו זיכתה אותו בכרטיס צהוב שני, שהשאיר את כפ"ס בעשרה שחקנים.

דקה 73 - אלירן דנין עבר שלושה שחקנים באגף במבצע גדול והשאיר ליבואה, שבעט לשמים משבעה מטרים. החמצה גדולה לכפ"ס.

דקה 76 - הגבהה של טועמה מאגף ימין הגיעה היישר לראשו של באדיר, אבל לויטה הציל שער בהדיפה נפלאה.

דקה 77 - מסירה מצוינת של ישראלביץ' מצאה את כנפו החופשי, שמשלושה מטרים נגח חלש לידיים של אלימלך.

דקה 85 - כנפו חדר לרחבה, פאאס חסם אותו בגופו בצורה לא חוקית, השופט לא שרק לפנדל.

דקה 90 - אלימלך קלט כדור, ויבואה נכנס בו בצורה מסוכנת, שוב ללא תגובת השופט.

הרכבי הקבוצות:

הפועל ת"א: שביט אלימלך, יגאל אנטבי, רמי דואני, חאבייר פאאס, דני בונדר, שי אבוטבול (וולינגטון, 73), וואליד באדיר, ברוך דגו (איוון יוליץ', 66), סלים טועמה (לוסיאנו דה ברונו, 56), גילי ורמוט, איבזיטו אוגבונה.

הפועל כפ"ס: אוהד לויטה, עופר טלקר, דגלאס דה סילבה, לירון זרקו, אלירן דנין, אביחי ידין, יעוזה אבו באקרי, בן לוז (אבי כנפו, 68), גיז'רמו ישראלביץ', ז'וז'ה דוארטה (עידן שום, 66), סמואל יבואה (אורן ניסים, 90).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully