וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצליה והפועל פ"ת לא רוצות לנצח

רומן רוזנבלט

3.2.2007 / 20:18

דווקא אחרי הניצחונות על בית"ר ומכבי חיפה, מכבי הרצליה נעצרה מול הפועל פ"ת, 0:0 בסיום קרב התחתית. שני המאמנים, משום מה, מרוצים

אחרי ניצחונות על בית"ר ירושלים ומכבי חיפה, אפשר היה להגיד שיהיה די משעשע לראות את מכבי הרצליה מועדת דווקא מול האחרונה הפועל פ"ת, אבל בשורה התחתונה, אף אחד לא היה רוצה לפגוש קבוצה במצבה של הפועל פ"ת, ועוד עם שני שחקני חיזוק חדשים. בסופו של דבר שתי הקבוצות חששו להפסיד, ואם כבר דווקא פתח תקוה מעדה בכך שלא לקחה שלוש נקודות חוץ חשובות מול יריבתה לתחתית. 0:0 סתמי בסיום, חראם על הצופים.

המשחק עצמו נפתח בצורה שקולה, אך קצב המשחק האיטי לא הוליד הרבה מצבים ליד שני השערים, והמחצית הראשונה נותרה מאופסת. המחצית השנייה נפתחה בלחץ כבד וריבוי החצמות מצד שחקניו של אייל לחמן. בסופו של דבר, מפגש התחתית הטעון הסתיים ללא שערים ושתי הקבוצות חילקו ביניהן את הנקודות.

מהלך המשחק

דקה 19- כדור תועה הגיע לעומר בוקסנבוים במרכז רחבת הפועל פ"ת, אבל הקשר בעט בצורה מרושלת החוצה.

דקה 34- בעיטה חופשית לזכות הרצליה כ-20 מטרים משערו של רפי כהן. מהרן ראדי בעט, כהן הדף לא טוב, אבל הספיק להשתלט על הכדור לפני שבוקסנבוים דחק פנימה.

דקה 49- יניב לוזון בעט מתוך רחבת הרצליה כדור שטוח מחוץ למסגרתו של היגינס.

דקה 53- יניב לוזון בעט שטוח ממרחק של כ-17 מטרים, היגינס הגיב מצוין והדף לקרן.

דקה 54- פתח תקוה הגביה לרחבת הרצליה, היגינס לא הגיע לכדור, מקאסי מצא עצמו חופשי מול שער ריק, אבל הנגיחה שלו נהדפה על ידי הגנת הרצליה.

דקה 56- סעיד מקאסי קיבל כדור עומק מעידן סרור, אבל בעט לגופו של שוער הרצליה היגינס.

דקה 61- המחליף עדן בן בסט מצא בהתקפת מעבר את יאניק קאמינן שבעט בחצי גובה, ואילץ את רפי כהן להדוף החוצה.

דקה 74- יה יה פטי נגח החוצה כדור חופשי שהוגבה לרחבת פתח תקוה.

דקה 76- סעיד מקאסי סיים מתפרצת של פתח תקוה בבעיטה חלשה לידיו של היגניס. שוער הרצליה שמט את הכדור, אבל הגנת הרצליה הרחיקה לפני שחלוצי האורחת עטו על הכדור.

הרכב מכבי הרצליה: סקוט היגינס; ארז אליאב, שי מימון, יה-יה פטי, איתן עזריה; דהייו דייויס, מהראן ראדי, כפיר אדרי (עדן בן בסט, 58), עומר בוקסנבוים, יאניק קאמינן, שלומי טולדו (שי ביטון, 75).

הרכב הפועל פ"ת: רפי כהן; עומרי קנדה, זאב חיימוביץ', הרצל לוי, מעוז סמייה (אבירמה סילה, 46); רמי עמאר, צ'קה גאדיאגה, יניב לוזון, מיקל מרסגיליה, עידן סרור (קונסטנט קיפרה, 64); סעיד מקאסי.

פרדי דוד: "אני מרוצה ששמרנו על הסטטוס קוו"

מאמן מכבי הרצליה, פרדי דוד: "חוץ מהנקודות, אני לא לוקח כלום מהמשחק הזה. זו נקודה מאוד יקרה. יש משחקים כמו מול הכח, שהפסדנו בהם בתוספת הזמן, אז התיקו הזה הוא משמעותי עבורינו. אני מרוצה ששמרנו על סטטוס קוו. אל תשכחו ששיחקנו היום מול קבוצה שיש לה את אותה מטרה כמו שלנו".

שחקן מכבי הרצליה מהרן ראדי: "המשחק היום היה שונה מאלה שמול בית"ר ירושלים או מכבי חיפה. לא יכולנו לפתח את הכדורגל הטוב שלנו, בין היתר בגלל מזג האויר שהיקשה עלינו לפתח משחק. לאף קבוצה לא הגיע לנצח".

מאמן הפועל פ"ת אייל לחמן דווקא היה די מרוצה בסיום המשחק, על אף מצבה ההולך ומסתבך של קבוצתו: "הצלחנו לייצר הרבה מצבים, ואם התוצאה היתה לפי מי ששלט יותר במשחק, אז היה לנו ניצחון חלק. אם בשבוע שעבר אחרי המשחק מול הכח עמידר ר"ג, אמרתי שזה היה המשחק הכי טוב שלנו, אז באה המחצית השנייה היום והראתה שהשתפרנו. יש לי רק דברים טובים לומר על השחקנים זה כולל את השחקנים הזרים שנכנסו לעניינים מהר מהצפוי".

שחקן הפועל פ"ת יניב לוזון: "היתה היום רק קבוצה אחת על המגרש. הרצליה לא הגיעה לחצי מצב. אנחנו מעודדים מהיכולת ואני מקווה שבשבועות הקרובים גם יגיעו תוצאות. יריבותינו לתחתית עדיין בפער סביר מאיתנו ושניים - שלושה ניצחונות יכולים לשנות את המצב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully