וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הינגיס ואיבאנוביץ' יתמודדו בגמר טוקיו

3.2.2007 / 12:57

מריה שראפובה פרשה במהלך משחק חצי הגמר מול הסרבית. הינגיס ניצחה את דמנטייבה 4:6, 3:6. גונזאלס הודח בצ'ילה

מריה שראפובה, הטניסאית המדורגת 1 בעולם, פרשה היום (שבת) במהלך משחק חצי גמר טורניר טוקיו (על סך פרסים של 1.3 מיליון דולר) מול אנה איבאנוביץ' הסרבית. הרוסיה, שהייתה בפיגור 6:1, 0:1, התלוננה על כאבים עזים בכתף בזמן ההגשה וטענה כי היא סובלת מפציעה שמלווה אותה מאליפות אוסטרליה.

איבאנוביץ' תתמודד במשחק הגמר מול מרטינה הינגיס השוויצרית, שניצחה בחצי הגמר השני את אלנה דמנטייבה 4:6, 3:6.

פרננדו גונזאלס, פינאליסט אליפות אוסטרליה הפתוחה, פיספס את ההזדמנות להגן על תוארו מול הקהל הביתי בטורניר וינה דל מאר בצ'ילה (על סך פרסים של 448 אלף דולר). גונזאלס, שדורג 1 בטורניר, הפסיד ברבע הגמר לאלברט מונטאנס הספרדי (7 בטורניר) 6:3, 3:6, 6:4. הצ'יליאנים יכולים לפחות להתנחם במחבט מספר 2 שלהם, האלוף האולימפי ניקולס מאסו, שניצח ברבע הגמר את סרחיו רויטמן הארגנטינאי (פרש בגלל פציעה).

ג'יימס בלייק האמריקאי עלה הלילה לחצי גמר טורניר דלריי ביץ' בפלורידה (על סך פרסים של 416 אלף דולר) אחרי שניצח את פלוריאן מאייר הגרמני 3:6, 4:6. הוא יתמודד מול קסאבייה מאליס הבלגי (3 בטורניר), שגבר על גארסיה לופז הספרדי 1:6, 1:6. ההפתעה של רבע הגמר הגיעה מכיוונו של המדורג 2, טומי האס הגרמני, שהפסיד לוינס ספדיאה המקומי 6:3, 2:6, 6:4. ספדיאה יפגוש בחצי הגמר השני גרמני אחר, בנג'מין בקר, שניצח את דויד סנגווינטי האיטלקי 6:7, 3:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully