וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאמבק מדהים לדיברס במשחקי מילרוז

3.2.2007 / 12:09

בגיל 40, אלופת העולם לשעבר ניצחה בריצת ה-60 משוכות בניו יורק. מוריס גרין פרש בריצת ה-60. ניצחונות ללאגאט ואיסינבאייבה

קרוב ל-15 אלף צופים מילאו ביום שישי את המדיסון סקוור גארדן בניו יורק כדי לצפות בתחרות האתלטיקה הארטקטיבית של ארה"ב בחורף, משחקי מילרוז. הפעם גם היו להם כמה סיבות טובות עם שני קאמבקים של אצנים גדולים: מוריס גרין וגייל דיברס. האחד עבר בהצלחה והשני הסתיים בכישלון.

אין ספק שגייל דיברס בת ה-40 הייתה הכוכבת הגדולה של הערב הזה. האלופה האולימפית ואלופת העולם לשעבר, התחרתה בעונה שעברה רק פעם אחת, באותו המעמד, וסיימה במקום הרביעי בלבד. הפעם, שנה וחצי אחרי שילדה, דיברס כבר נראתה הרבה יותר טוב וניצחה בריצה ל-60 משוכות בזמן של 7:86 שנ'. זה הזמן המהיר ביותר ואם זה לא מספיק, זה זמן שמהיר כמעט בשניה מהשיא העולמי לגילאי 40 ומעלה בריצה הזאת. דיברס הקדימה את בת ארצה ג'ואנה הייס (7:93 שנ') ואת חניכתה דניאל קארותרס (7:94 שנ'). אלופת העולם לשעבר, פרדיטה פליסיאן הקנדית, סיימה במקום הרביעי בלבד (7:96 שנ').

מוריס גרין, שקיווה להרשים בקאמבק שלו בריצת ה-60 לגברים, פתח טוב אבל פרש כעבור כמה מטרים. האתלט המהיר על המסלול בניו יורק היה שון קרופורד, שמחצח בזמן של 6:56 שנ' והקדים את לארון קלארק (6:64 שנ'). אנג'לה דייגל-בואן ניצחה בריצה המקבילה לנשים בזמן של 7:25 שנ'.

דרמה גדולה הייתה גם בריצת המייל לגברים. ברנרד לאגאט, קנייתי לשעבר שמייצג את ארה"ב, בנה על תואר חמישי בתחרות הזאת. הוא נתקל בשקיים מכיוונו של הרץ האוסטרלי המעולה קרייג מורטאם, שעבר להוביל כשנותרו 4 סיבובים. בסופו של דבר, לאגאט פתח מבעירם במטרים האחרונים וניצח בזמן של 3:54:26 דק' והקדים ב-56 מאיות את האוסטרלי.

אחת התחרויות האטרקטיביות בשדה הייתה הדיפת כדור הברזל לגברים, כאשר כריסטיאן קנטוול הבריטי (21.88 מ') גבר על ריס הופה האמריקאי (21.75 מ'). במזרן הקפיצה במוט לנשים, שיאנית העולם ילנה איסינבאייבה הוכיחה שהיא בכושר מצויין גם העונה, כשניתרה לגובה של 4.82 מ' וניצחה עם התוצאה הטובה ביותר שהושגה על אדמת ארה"ב. בראד ווקר האמריקאי ניצח בתחרות לגברים כשניתר ל-5.80 מ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully