וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם בליברפול יודעים לקלקל דרבי

3.2.2007 / 18:52

אחרי חמישה ניצחונות רצופים, האדומים נעצרו בדרבי מאופס מול אברטון. 0:1 קטן לצ'לסי בצ'רלטון, הפסד נוסף לווסטהאם, שוויון בין ארסנל ליעקובו

המחזור ה-26 שנערך היום (שבת) לא סיפק לנו הרבה שערים, כשהתוצאה המאכזבת ביותר הגיעה מהמשחק המרכזי של המחזור, הדרבי החם של ליברפול, כשאברטון הגיעה לאנפילד והצליחה לעצור את הדהירה המרשימה של האדומים, עם תיקו 0:0. גם צ'לסי לא בדיוק הבריקה, אבל חילצה ניצחון חוץ 0:1 על צ'רלטון וצימקה זמנית את הפער מהמוליכה מנצ'סטר יונייטד, שתשחק מחר (18:00) מול טוטנהאם, לשלוש נקודות בלבד. ארסנל לא ניצלה את התיקו של ליברפול לשיפור עמדות בצמרת אחרי שהסתפקה בתיקו 1:1 מול מידלסבורו ואיגבני יעקובו.

בולטון של טל בן חיים התקשתה במשחקה מול האחרונה בטבלה, ווטפורד, אבל שמרה על שלוש הנקודות עם 0:1 קטן. ווסטהאם של יוסי בניון כבר שכחה את טעמו של ניצחון, וגם השבת המצב לא היה שונה עם הפסד 1:0 לאסטון וילה בבירמינגהאם.

ליברפול - אברטון 0:0

ליברפול ניצחה 9 מ-10 המשחקים האחרונים בליגה, אבל מה שעניין אותה היה להחזיר לעצמה את הבכורה העירונית, ולעזאזל הצמרת. בטח לאחר שבדרבי הקודם בגודיסון פארק זכו הכחולים בניצחון מרשים 0:3. אבל תקוות לחוד ומציאות לחוד. 20 בעיטות בעטו האדומים לכיוון שערו של שוער המיליונרים טים האוורד, לעומת 7 בלבד של האורחים. בסופו של דבר, ביקורה של אברטון באנפילד השאיר את ליברפול ללא נקמה ראויה.

צ'רלטון - צ'לסי 1:0

זה אולי לא היה יפה, אבל בקצב שבו מתנהלת העונה הנוכחית של האלופה האנגלית, ז'וז'ה מוריניו לוקח בשתי ידיים גם ניצחונות כאלה. פרנק למפארד כבש את השער היחיד במשחק בבעיטה אופיינית בדקה ה-19, אחרי מסירה של אנדריי שבצ'נקו. החדשות המעודדות באמת מבחינתו של מוריניו הגיעו מכיוונו של ג'ון טרי, שחזר מפציעה ממושכת. טרי אמנם נכנס רק בדקה ה-88, אבל חזרתו של הקפטן הקשוח היא בדיוק זריקת המרץ לה צ'לסי היתה זקוקה.

אסטון וילה - ווסטהאם 0:1

מאז אותו ניצחון גדול על מנצ'סטר יונייטד במשחק הבכורה שלו כמאמן הפטישים, אלן קרבישלי עדיין לא הוביל את ווסטהאם לניצחון ליגה. הפעם לכך נפל על ג'ון קארו, חלוצה הנורבגי החדש של הוילה, שהכניע את רוי קרול בדקה ה-36 והשאיר את הנקודות בבירמינגהאם. יוסי בניון שיחק 90 דקות.

ווטפורד - בולטון 1:0

אחרי שסאגת העברתו לצ'לסי הסתיימה בקול ענות חלושה, חזר טל בן חיים להרכב של סם אלרדייס, שיחק 90 דקות מלאות ועזר לוונדרס להשיג ניצחון ליגה ראשון ב-2007. ניקולאס אנלקה היה חתום על שער הניצחון בדקה ה-63. עידן טל ישב על הספסל ולא שותף.

בלקבורן - שפילד יונייטד 1:2

הרוברס ממשיכים בשעיטה לעבר החלק העליון של הטבלה, וגם ההפסד 3:0 לצ'לסי באמצע השבוע לא עצר את המומנטום שלהם. מורטן גאמסט נתן למקומיים את היתרון בדקה ה-22, אבל ג'ון סטיד השווה כעבור שלוש דקות בלבד. המילה האחרונה היתה בכל זאת של הנורבגי המוכשר, שהשלים בדקה ה-90 צמד אישי, והעניק למאמנו מארק יוז ניצחון חשוב.

ביתר המשחקים:

ויגאן - פורטסמות 0:1 (לי מקולוק 68)

מנצ'סטר סיטי - רדינג 2:0 (לירוי ליטה 79 ו-89)

פולהאם - ניוקאסל 1:2 (הלגוסון 49 ומקברייד 73 לפולהאם, מרטינס 90 לניוקאסל).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

מידלסבורו - ארסנל 1:1

ז'וליו בפטיסטה, עמנואל אבואה, רובין ואן פרסי, אלכסנדר חלב ואבו דיאבי לא עמדו לרשותו של ארסן ונגר, שמפגר מאחורי רפא בניטז בארבע נקודות. עמנואל אדבאיור, לעומת זאת, חזר היום למגרשים מפציעה בברך. וחשוב מכך, תיירי הנרי, שלא שותף בדרבי מול טוטנהאם, גם היה שם. שילוב בין השניים הביא את השוויון בדקה ה-77, אחרי שאדבאיור הוריד בראש להנרי שבעט מבלי לעצור מ-12 מטרים פנימה. כמה דקות לפני כן, בדקה ה-61, מיודענו, איגביני יעקובו הוכשל ברחבה על ידי פיליפ סנדרוס מארסנל, שהורחק, ויעקובו בעצמו היה זה שבעט את הפנדל לזכות הבורו פנימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully