וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: לפני הדרבי של ראשון, מכבי לקחה את הדרבי הת"א

2.2.2007 / 18:59

גברה 21:26 על היריבה העירונית, אס"א. נס ציונה ניצחה בחולון את קרית שרת, 27:30. ביום שני ישחקו שתי הראשונות, הפועל ומכבי ראשון


באדיבות אתר שוטר:

מכבי ק"ש חולון – א.כ נס ציונה 30:27 (13:12)

א.כ נס ציונה הגיעה לחולון כשההפסד שם בסיבוב הראשון חקוק עמוק בזיכרונה. לשמחתה היא הצליחה להשיג את נקמה ספורטיבית, ובנוסף לכך לנצל את ההפסד של אס"א כדי לכבוש את המקום השלישי.

המשחק היה צמוד ברובו, ובמחצית הראשונה אף קבוצה לא הצליחה לברוח יותר מדי. אחרי כמה דקות פתחה נס ציונה יתרון 4:7, אבל חולון הצליחה לעשות מהפך ולעלות ל-7:8. עד המחצית היתרון עבר מצד לצד, ובסופו של דבר חולון ירדה להפסקה ביתרון 12:13
.
חולון פתחה את המחצית השנייה עם ריצה של 0:3, אבל נס ציונה מיד השיבה בריצה משלה ועלתה ליתרון 20:25, שסתם למעשה את הגולל על סיכוי חולון לחזור למשחק. בסיום ניצחון לכתומים, דווקא בלי שלמה הופמן.

לנגליב ואברמוביץ' בלטו בנס ציונה עם 6 שערים כ"א, כשלחולון הרבו לכבוש אוגדובה עם 7 שערים וולדקו אסטיקוב עם 8.

מכבי מאוחדת ת"א – אס"א ת"א 21:26 (14:14)

למשחק זה הגיעה אס"א במטרה לברוח מהקרב על הפלייאוף ולא להסתכן בהימצאות במקום הרביעי. המשחק נפתח צמוד צמוד, ולאחר כ-13 דקות עלתה אס"א ליתרון 5:7 בזכות פתיחה מצויינת של הפיבוט דן מירקוס.

להפסקה ירדה מכבי במומנטום, לאחר שליעד אשכנזי, אחד ממצטייני המשחק, השווה ל-14:14 עם הבאזר, בזריקה ממרחק של כ-12 מטרים.

המחצית השנייה כבר הייתה כולה של מכבי. לאחר כ-2 דקות עלו חניכיו של אבי רש ליתרון בן שני שערים, והמשיכה להוביל בזכות מחצית שנייה מדהימה של שוערה, צביקה גרוס, כמו גם של רוני גבאי וליעד אשכנזי. בדקה ה-53 הייתה התוצאה 21:26 למכבי, ובאופן מדהים במשך 7 הדקות האחרונות לא נכבשו שערים, כך שזו הייתה גם תוצאת הסיום.

המצטיינים במכבי היו רוני גבאי שכבש 9 שערים וליעד אשכנזי שהוסיף 7. איציק חליפי כבש 8 ודודי בטש 5 שערים לזכות אס"א שספגה הפסד ליגה שלישי ברציפות- וזאת עוד לפני המפגשים מול הראשוניות.

מכבי קרית מוצקין – הפועל ר"ג 33:25 (14:13)

שתי הקבוצות, שהפסידו במחזור שעבר ליריבות נחותות מהן על הנייר, נפגשו למשחק חשוב בקרית מוצקין, כשהמנצחת בו, בנוסף ל-2 נקודות, תזכה גם בהרבה חמצן בתחתית.

המשחק החל בצורה צמודה והסקוררים משני הצדדים, ג'ון אונשה ואולג ויוסאני, זכו לשמירה אישית. בדקה ה-13 המשחק עוד היה צמוד (ונטול הגנות) והתוצאה הייתה 7:7, אבל אז וובה זייקמן נעל את שערו, והאדומים רצו ליתרון 11:14. עד המחצית המארחים עוד הספיקו לצמק ל-14:13.

לאחר ההפסקה נראה היה שרק קבוצה אחת יצאה מחדרי ההלבשה, ובדקה ה-35 האורחים כבר הובילו 14:21, וכשזה בא בתוספת לכאוס המוחלט ששלט במשחק של מוצקין- נראה היה שהמשחק כבר הוכרע.

בדקה ה-39, אחרי עבירה גסה של יותם אלעזרא מר"ג על מור קמחי, פרץ אל המגרש ולדי קופמן (שהיה על הספסל בעת העבירה), וניסה לתקוף את אלעזרא. השופטים פרץ ודורנפלד לא היססו, ומיד הראו לקופמן את הכרטיס האדום, שבוודאי לא יועיל לו לקראת וועדת המשמעת שמצפה לו ביום ראשון. ר"ג כבר הספיקה לעלות ליתרון של 14 שערים, ובסיום ניצחה "רק" 25:33.

אולג ויוסיאני, שנשמר אישית במשך 60 דקות, כבש 11 שערים לר"ג, ואדוארד יעקובנקו הוסיף 10. ג'ון אונשה כבש 8 שערים למוצקין (רובם בגארבג' טיים) ויוני פיק הוסיף 5 למוצקין.

תוצאות נוספות:

א.ס רמה"ש- הרצליה 23:22

ארזים ר"ג – עירוני אולימפיה פ"ת 28:26

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully