וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה-בית"ר: רומאליו פותח סופית בהרכב

אסף שקד רומן רוזנבלט

4.2.2007 / 12:20

מזרחי קיים תרגול בוקר (ראשון), בו הוחלט שהברזילאי יעשה את הבכורה במשחק הגורלי. המאמן לחניכיו: "זהו המשחק הכי קשה שלנו העונה"

"זהו המשחק הכי קשה שלנו העונה", כך אמר אתמול יוסי מזרחי לשחקניו במהלך האימון המסכם לקראת המשחק בקרית אליעזר, אותו קיימה הקבוצה אתמול (שבת) בצהריים בקיסריה. "מכבי חיפה מגיעה בתקופה הכי לא טובה שלה ואין לה מה להפסיד מהמפגש מולנו, לכן אנחנו צריכים להגיע מפוקסים ומרוכזים, לתת מעצמנו את המקסימום ולחזור עם 3 נקודות לירושלים", אמר המאמן לשחקניו.

לחץ של משחק עונה לא הורגש בירושלים בשבוע האחרון. העובדה כי חיפה מרוחקת בטבלה מבית"ר ירושלים, הפכה את המפגש למשחק צמרת, אך לא למשחק העונה כפי שחשבו כולם בתחילת העונה. בירושלים השלימו השבוע את מסע הרכש כשז'וזה רומאליו הצטרף לקבוצה והשלים טריו ברזילאי שנחת בבירה בחודש האחרון. הוא רק לא ציפה לפתוח דווקא במשחק מול מכבי חיפה בקרית אליעזר.

כמו במחזור הקודם מול מ.ס אשדוד, גם הפעם יעמוד לרשותו של מזרחי סגל מצומצם, ללא עומרי אפק, דוד אמסלם וברק יצחקי הפצועים וללא דרק בואטנג המורחק. אחרי האימון המיוחד בבוקר המשחק (ראשון), מזרחי גיבש סופית את ההרכב שיפתח במשחק: ז'וזה רומאליו יפתח בהרכב כבר במשחק הגורלי מול חיפה, במקומו של דרק בואטנג המורחק. קובי מויאל, שהצטיין מול אשדוד, יפתח על הספסל.

בשאר העמדות לא צפויה בית"ר לערוך שינויים מההרכב שניצח את מ.ס אשדוד. רוני גפני ימשיך לתפוס את מקומו של דוד אמסלם הפצוע, קאלבר שוונק וטוטו תמוז ימשיכו לשתף פעולה בחוד ואילו בקישור ימשיכו לשתף פעולה מיכאל זנדברג, שיפגוש את האקסית שלו, ומילובאן מירוסביץ,' שיפגוש את רפאל אולארה חברו לנבחרת צ'ילה.

ליבוניר רושל "טוטו", הקשר-חלוץ הברזילאי שהרשים במהלך השבוע באימוני הקבוצה, צפוי לקבל דקות משחק, אך יפתח על הספסל של מזרחי. כתבנו רומן רוזנבלט מוסיף כי כל הכרטיסים שמורים לקבוצה האורחת, בית"ר ירושלים, אזלו ונשארו כ-1,500 כרטיסים רק ליציעי מכבי חיפה.

הרכב משוער: איציק קורנפיין, אריק בנאדו, שמעון גרשון, יואב זיו, רוני גפני, גל אלברמן, ז'וזה רומאליו, מילובאן מירוסביץ', מיכאל זנדברג, קלאבר שוונק, טוטו תמוז.

בחיפה: עכשיו או לעולם לא

מכבי חיפה תקיים מחר (שבת) את האימון המסכם לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים בראשון, שעשוי להיות שיכריע אם לירוקים יש סיכוי לאליפות רביעית, שכן במידה וחיפה תפסיד שוב, ייפתח פער של 11 נקודות בין השתיים.

אחרי ששחקני חיפה קיימו אמש (חמישי) שיחה בחדר ההלבשה בה ניסו ללבן את כל בעיותיהם, מקווים בחיפה שיום ראשון יהיה התחלה של דרך חדשה. לאימון בשבת צפויים להגיע אוהדי הקבוצה כדי לעודד את השחקנים לקראת המשחק, תלוי במזג האוויר, שדווקא צפוי להיות סוער למדי.

באימונים האחרונים, כולל היום (שישי), ניסה רוני לוי מערכים שונים, ונראה שגוסטבו בוקולי יחזור לעמדתו הטבעית כקשר הימני, כשרביד גזל צפוי לשחק בקישור האחורי לצידו של דירסאו. ליאור רפאלוב או מאור מליקסון יתפסו את המקום לצד בוקולי בקישור ההתקפי, וקטן או קולאוטי יעלו בחוד. טרם ברור אם אדורם קייסי או חיים מגרלשוילי יפתחו בצד המשאלי של ההגנה.

הרכב משוער: תום אלמדון, אייל משומר, רפאל אולארה, אלון חרזי, אדורם קייסי (חיים מגרלשוילי); חאבייר דירסאו, רביד גזל (שאבייר אנדרסון), גוסטבו בוקולי, ליאור רפאלוב (מאור מליקסון)1 יניב קטן, וברטו קולאוטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully