וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה בספק להפועל כפ"ס

לי בוץ

1.2.2007 / 19:55

חלוץ הפועל ת"א סובל ממתיחה בשריר התאומים ולא התאמן. גם אוגבונה בספק בגלל נפיחות באצבע. שמעון ציטרון עזב את ההנהלה

הפועל ת"א פתחה הערב (חמישי) את ההכנות למשחק הליגה מול הפועל כפ"ס בבלומפילד ביום שבת (19:20). האדומים רוצים לחזור למסלול הנצחונות לאחר התיקו בדרבי התל אביבי ביום ראשון, אך לא מקלים ראש ביריבה שניצחה אותה 1:2 לפני כשבוע במסגרת גביע הטוטו.

הפועל תחסר במשחק את הקפטן יוסי אבוקסיס, שטרם שב לאימוני הקבוצה מאז שנפצע במשחק מול צסק"א מוסקבה במסגרת טורניר הערוץ הרוסי. בקבוצה מקווים כי אבוקסיס יחל מחר באימונים קלים ובתחילת השבוע הבא, לאחר שיסיר את התפרים ברגלו, ישוב לאימונים מלאים.

שניים נוספים שבספק למשחק בשבת הם החלוצים אליניב ברדה ואיבזיטו אוגבונה. ברדה נטש את האימון הערב בעקבות פציעה בשריר התאומים, בעוד שאוגבונה לא התאמן כלל בשל נפיחות באצבע בכף הרגל. לעומתם, מי שישחק בודאות הוא הזר הברזילאי החדש, וולינגטון, שממשיך להציג יכולת טובה באימונים.

בישיבת הנהלה שהתקיימה היום הודיע חבר ההנהלה, שמעון ציטרון, כי הוא מבקש לעזוב את קבוצת הניהול לטובת עסקיו הפרטיים. מהפועל נמסר כי בשנה האחרונה הקדיש ציטרון את מיטב זמנו, מרצו וכספו בקבוצה, כשמטרתו היחידה כאוהד ואיש הנהלה היתה הצלחת הקבוצה והפיכתה למובילה. עוד מסרו במועדון כי סיום תפקידו נעשה ברוח טובה וללא משקעים בין הצדדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully